Ik krijg hier echt vlekken van.
Nou als jij je al afvraagt of hij te vroeg uit het nest is gehaald dan weet ik het antwoord al wel. Geen ruggengraat is nog zacht uitgedrukt.
Dit is een grap toch?
Anyway, Ć©Ć©n van mijn babyās bleek opeens een obsessie te hebben voor de kerstboom. Ik had hem zonder versiering neergezet zodat ze eraan konden wennen, de oudste bleef er alleen maar aan knagen. Terwijl het hem de afgelopen jaren niet interesseerde? Ik heb zelfs de boom onderaan ingesprayd met citroen sap but he doesnāt give a flying shit
Maar goed, gister kotste die dus naalden van de boom uit en heb de boom gelijk weg gehaald. Maar die naalden zijn best scherp en nu ben ik zo bang dat het misschien ergens pijn doet bij hem? Hij doet verder compleet normaal maar ik krijg het niet uit mān hoofd.
Nee, in plaats van wil je gewoon even antwoorden op de heel valide vragen die je worden gesteld? Iedereen zegt het met de beste bedoelingen voor de kat.
Had je verwacht dan dat er nu iemand zou zeggen Omg zo leuk voor je!! Wat denk je nou zelf
Echt wat wil jij nou? Ik word echt zo schijtziek van je. Je vraagt continu advies, krijgt advies, en je doet er vervolgens geen moer mee. Sterker nog - je gaat er dwars tegen in!
Sorry hoor maar hoe kun je zo zijn. Wil je nu inderdaad dat we blij voor je gaan klappen?
GEFELICITEERD LOLLY KAASKROKET LOVEISAFOURLETTER WORD. Je hebt een kat, zonder vaccinaties, die nog nooit hij de dierenarts is geweest en die aan de kleine kant is, die je (lees ik hieronder) random van buren hebt gekregen die je niet helemaal verstaat.
Echt kill me
Oke, maar
- Waarom alsnog een kitten alleen?
- Waarom nu halsoverkop een kat adopteren wanneer je nog geen jaar geleden een hond wilde laten inslapen die je geslagen hebt?
Post op zān minst een foto
Wat is dit verhaal? Ik vind dit echt heftig.
@Kaaskroketje Een kitten krijgt de eerste vaccinatie al met 8-9 weken. Aangezien het klinkt alsof je er al uit bent dat je haar gaat houden, zou ik nu gelijk een afspraak maken bij de dierenarts voor een controle en vaccinatie. De dierenarts kan wel een inschatting maken hoe oud ze ongeveer is.
Are you fucking kidding me? Ik zie iemand die schadelijk omgaat met dieren en daar geen verantwoordelijkheid voor wil nemen. Moeten wij nu toekijken hoe je binnen een jaar weer een ander dier in huis haalt terwijl je er al 2 hebt weggedaan en er 1 hebt geslagen?
Dat je jezelf nu als de reddende engel ziet is echt krom. Ik zeg niet dat het 100% zeker misgaat, maar je begrijpt dat wij ons zorgen maken? Ik gun die kat een rustig en veilig thuis.
En verder negeren we het feit maar dat een kat met 13 weken GEEN 1200 gram hoort te wegen. Dat IS te klein.
Sorry Iām out echt
In het asiel werken mensen met verstand van dieren die duizendmiljoen keer meer ervaring en goede bedoelingen hebben dan jij.
HONDEN ZIJN NIET VALS DIE WORDEN VALS DOOR EEN VERKEERDE OPVOEDING!
De vraag is ook meer hoe (en vooral waarom) een āvalseā vechthond in jullie huishouden terechtkomt.
Was van haar vriend hoor, had zij niks mee te maken š„²
Anyhowwwww, ik denk dat je die kat toch wel gaat houden dus ga aub zsm naar de dierenarts om iig te laten vaccineren en WAAR BLIJFT DE FOTOOOOO
Nouja, ik vraag me eerlijk gezegd af of het een betere optie is dat de kat nu bij jou en je vriend is.
Jammer verder dat je je kut voelt, maar heb je dan zelf echt niet door dat je dat met je posts zelf veroorzaakt? Net als in het echte leven ga ik hier niet geforceerd aardig zitten doen en jou vertellen wat je graag wil lezen. Ik (en anderen) hebben wel op een vriendelijke manier geprobeerd je te adviseren en daar doe je ook niks mee. Snap echt niet zo goed wat je nou wel wil en ergens hoop ik gewoon dat je een vervelende troll bent en dat die hele kat niet bestaat.
Omdat jij een doodleuk verhaal over een zielige kitten ophangt en doet alsof je de redder in nood bent. Als de dierenarts ook echt zou weten hoe de vork in de steel zitā¦
Ik plaats trouwens ook nooit fotoās van mijn kat (wij zijn gesteld op onze privacy :P) maar ze bestaat wel hoor