Kattentopic #3

@Kaaskroketje ik snap om eerlijk te zijn niet waarom je iedere keer maar advies vraagt en daarna toch doet wat je zelf wilt? Wil je validatie? Mensen opstang jagen?

Je begrjjpt hopelijk toch weldat mensen terecht bezorgd zijn om zo’n katje omdat dit weer zo’n impulsieve beslissing van je blijkt?

2 likes

Dus jij zei ‘hoi, ik heb een kat, ik weet niet precies hoe oud, ze is heel erg klein, maar kan iets van 13 weken zijn ofzo, en ze weegt 1200 gram, is dat goed?’, en de dierenarts zei: ‘ja hoor, is prima!’?
Bijzonder!

2 likes

Ik wil ook nog even benoemen dat, hoe sneu het ook is voor al die lieve beestjes in een asiel, de mensen daar hartstikke goed voor ze zorgen met kennis en liefde en dat ze daar niet beschadigd raken. :sweat_smile:

17 likes

Ik ook niet veel hoor, maar foto’s van kittens zijn gewoon verplicht :pleading_face::pleading_face:

4 likes

Maar echt <3. Al had ik wel toen ik mijn driepoot uit het asiel ging halen die vrouw echt zoiets had van ‘waarom?’… Ze was oprecht verbaasd dat iemand een kat met drie poten zo graag wou hebben (stond 1 dag online en ik ben een dag later gelijk gaan kijken). Maar ze waren wel heel lief en begaan met hem. Mocht die dag ook nog niet mee omdat hij een antibiotica kuur moest afmaken.

5 likes

Is die kat er überhaupt of wil je ons gewoon een rolberoerte aanpraten?

4 likes

Haha ik dacht eigenlijk dat jij geen kat had? In mijn hoofd ben jij de grote forumdierenvriend maar heb je ze zelf niet :joy:

2 likes

Maar wat is het nou ook, de kitten is nu 3 dagen bij haar maar heeft nu al geleerd minder in de gordijnen te hangen. De kitten heeft nog geen vaccinaties gehad maar als ze blijft gaat ze pas naar de dierenarts, maar de dierenarts heeft blijkbaar wel al gezegd dat ze ‘op een prima gewicht is’, zonder haar te zien dan? Wat is het nou.

2 likes

Ben je serieus :pleading_face: maar ik post vet vaak ervaringen met mijn kat in dit topic :pleading_face: ze bestaat echt :pleading_face:

3 likes

Nouu, ben ik dan zo in de war nu?
Maar om het goed te maken, ik vind het altijd enorm lief hoe je op katten (en honden trouwens ook) reageert op het forum. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja en zeker kleine kittens van krap 3 maanden vinden binnen enkele seconden een nieuw fijn huis dus hoe lang zal ze er uberhaupt zitten!

Er zijn vandaag te weinig katten foto’s in dit topic geplaatst.

Als ze last heeft van de beestjes in haar hoofd wil ze graag klimmen, dus we hebben nu zo’n zak voor haar gekocht. Ze heeft hem direct goed gekeurd.

35 likes

Whoo wat is dit? Hang je dat gewoon op? Ziet er wel tof uit!

Edit: okee al gevonden online, zit al in winkelwagen! :thumbsup: :grin:

5 likes

Ja! De buitenkant is gemaakt van jutte stof en de binnenkant van schuim. Je hoeft alleen vulling in de zak te doen. Ze kan nu echt haar nagels erin zetten en zo naar boven en beneden klimmen.

2 likes

Dit is hem toch?

Kwam een poosje terug hier ook al eens voorbij, denk dat ik hem ook ga kopen haha

4 likes

Ja ik vond hem hier:

Lijkt hier iets hoger te zijn? Maar zal wel hetzelfde zijn!

2 likes

Willen mijn katten dit hebben…….

3 likes

Is regen nat…

8 likes

En dan afvragen hoe we binnen een week doorhebben wie je bent…

2 likes

Nou aangezien het geld kost zou mijn kat de investering waarschijnlijk…… volledig negeren.

9 likes