Daar ga ik inderdaad aan werken! Ik kreeg een foto en een paar filmpjes van die arme Otis toen hij naar me toe kwam, hij was zo van streek .
Haha ze gaat graag in haar reismandje, alleen zodra de auto start gaat ze mauwen. Echt sneu maar heb dan wel zoiets van: dramaqueen
Oooh da’s heel fijn zeg!
Ohhhh jaaaaa de reismandjes ‘jank’. Het is dat ik anti voice message ben maar het is zo’n intens sneu geluid he
Ik ben een slecht mens want ik maak elk jaar voor de APK een filmpje van het reismandjesgejank
Haha nee ik vind het schattig dus film het ook
Dat stipje op haar neus
Ik ben echt kapot. Mijn ene kat was al eventjes wat lustelozer dan anders en ik vond hem ook precies vermagerd. Mijn vriend en ik dachten allebei wel bloedarmoede.
Vanmiddag naar de dierenarts met hem gegaan. Daar nam ze bloed af en zijn waarden waren echt laag (hct/erytrocyten), kritiek laag zelfs. Hij werd ook nog eens getest op kattenaids en daar reageerde het bloed licht positief op kattenleukose.
Onze opties waren ofwel cortisone ofwel bloedtransfusie, maar sowieso enkel verlengende behandelingen. Momenteel ligt ie bij de dierenarts voor verdere onderzoeken om bepaalde dingen uit te sluiten.
Mijn poezevriend.
Ah nee wat verdrietig, heel veel sterkte
Ach nee zo verdrietig. Heel veel sterkte
Ja, deze verzekering heb ik ook volgens mij.
Oh heel veel sterkte!
Sterkte
Oohh wat naar! heel veel sterkte!
Aw…sterkte!
Sterkte
Wat verdrietig, sterkte
Als de baby hard huilt komt onze kat altijd bij ons op schoot zitten en is ze erg knuffelig. Ik vraag me af waarom dat is. Iemand een idee om dit vanuit katten gedrag te vertalen?
Kan bezorgdheid zijn voor de baby, of wil ze ons troosten? Of wil ze zelf troost zoeken? Is het stress of…? Soms miauwt ze ook mee, zo van horen jullie niet dat ze huilt? Vind het interessant
Ah sterkte