Kattentopic #3

Wat een leuk bericht! En omg Fender is on onvoorstelbaar schattig :heart_eyes_cat:

1 like

Goodmorning

39 likes

Ik hou echt van katten

Dit zijn onze twee broertjes. Teun en Guus

35 likes

Deze meneer is so needy, moet tegen mij aan geplakt zijn anders gaat ie aan de klaag.

45 likes

Ohh wat een heerlijk koppie!!

1 like

Waarom heb je mn kat gepikt? :sob:

Kateigen ligt hij op de meest onhandige plek tussen m’n bank en poef :joy:

29 likes

Awww mijn katjes lijken zoveel op elkaar hier! Is ook niet gek als broer en zus zijnde Hahah.

63 likes

Vanwaar die haat voor katten altijd hier? Je kat niet buiten laten komen is pas erg en dan snap je niet veel van hun behoeften.

@Foxy excuses les mot maar waar slaat dit nou weer op. Ik begrijp dat de het buitenkatten vs binnenkatten het nooit eens gaan worden maar dit is ZO kort door de bocht en echt onnodig.
Persoonlijk weet ik echt meer van katten en hun behoeften dan 80% van alle mensen en mijn binnenkatten hebben echt een prima leven en geven geen onnodige predatiedruk op een populatie stadsvogels die het al niet makkelijk heeft.

18 likes

Mijn katten mogen eigenlijk niet eens buiten komen. Hun snorharen knappen af door hun krulvacht. Dus ze missen die extra voelsprieten

Zwaar leven

41 likes

Heeftie nou ook nog z’n tongetje uit? :heart_eyes:

3 likes

Jaaa een heel klein beetje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Je weet het nooit inderdaad, het kan ook zomaar ineens gebeuren. Wat een schrik dan…
Hopelijk kan dat verder geen kwaad, van die hartklep.
En dat is inderdaad fijn, dat je zo vaak bij haar bent geweest de laatste 2 jaar. Lieve foto!

1 like

Ik ben naar de dierenarts geweest met mijn opvangkatje. Ze was heel kwaad:

Samenvatting

Enkele weken geleden had ze een hele zware operatie, verwijdering van melkkliertumoren. De hechtingen waren niet goed gedaan, heel veel ophopend vocht… Dierenarts heeft antibiotica en ontstekingsremmer ingespoten dus hopelijk trekt het vocht snel weg. Binnen dit en 2/3 weken zou het beter moeten gaan en dan kan de rest van de medische molen beginnen (bloedonderzoek, chip, vaccinaties,…).
Heb echt zo veel stress gehad de afgelopen dagen want ik zag dat ze duidelijk pijn had en ze at super weinig… De dierenarts was voorzichtig positief (kans op uitzaaiingen is er nog en moet later onderzocht worden), maar ben al blij dat ze medicatie gekregen heeft.
Ze is echt zo lief, maar voelt zich duidelijk niet goed. Ik hoop dat ze nog een mooie toekomst voor zich heeft.

10 likes

Zijn jullie (jonge) katten ook erg ondeugend?

Ik kan inmiddels niks gezelligs meer neerzetten. Elwood gooit het er toch vanaf. Daarnaast klimmen ze in mijn planten en slopen ze. Oh, en ze slopen ook mijn nieuwe appartement… maar ik houd wel heel veel van ze hoor!

Als ik even niet kijk…

Een paar weken geleden

Nu…

Extraatje: Fender zijn schattige kontje!

34 likes

Mijn heren zijn aan het afvallen en blijven zeuren om eten. :smirk:

33 likes

Mag ik hier mee posten zonder dat er gedoe van komt?
Want ik wil echt graag meeposten :pleading_face:
Hoe de situatie nu is:
We hebben de kitten gehouden, ze is kerngezond en niet te licht voor haar leeftijd (ze blijkt van 4 Sept) , dierenarts zegt 100 gram te zwaar. Maar ze is een kei in manipuleren voor voedsel
Ze maakt ons leven zoveel mooier, zoveel rijker. Zijn echt zo onwijs blij met haar.
We geven haar wel echt veel te veel speelgoed, want ze lijkt snel uitgekeken op iets, dus dan kopen we weer nieuwe dingen. Intussen heeft ze een heel parcours in huis :joy:
Qua karakter is ze zoooo lief en heel speels
Terwijl we bezig waren met haar hebben we tegelijkertijd ook contact opgenomen met het asiel, om het dit keer wel juist te doen. We wachten tot er een kitten is die goed bij ons/haar past, tot nu toe geen resultaat. Maar ze zeggen dat je ze kan koppelen tot ze een jaar zijn, dus dat komt vast goed.

Als jullie alsnog mijn keuzes verafschuwen en daar een sterke mening over hebben, willen jullie dan gewoon zeggen dat ik in dit topic niet gewenst ben :sweat_smile: Want heb geen zin om me naar te gaan voelen.

11 likes

Goed dat jullie toch op zoek gaan naar een tweede en natuurlijk fijn dat ze gezond is verklaard! Heb je een foto?

Heb een foto in m’n post gezet. Alleen ze lijkt daar heel verkreukt, is ze niet :joy:

1 like

Er is inderdaad al heel veel over gezegd, maar de kitten is er nu dus zorg vooral dat je er alles voor over hebt om er goed voor zorgen. In voor en tegenspoed! En uiteraard moet je hier wel foto’s komen posten!! :smile_cat:

Edit; zie nu je foto, wat een cutie. Hoe heet hij/zij? :heart: