Kattentopic #3

Ja dat klinkt inderdaad als mijn kat. Ik weet haar verleden niet dus geen idee wat daar allemaal gebeurd is of dat ze gewoon verwilderd is. Ze is zeker niet knuffelig maar ze komt wel kopjes geven en ik kan haar dus ook oppakken en in een andere kamer zetten ofzo. In een mandje krijg ik haar ook nog wel.

Maar op het moment dat er iets moet gebeuren zoals vlooien kammen, nagels knippen etc is het echt een duivel. Net zoals jij beschrijft. Ze wordt dan helemaal gek en valt alles en iedereen aan. Niet zoals een “normale” kat zou reageren bij iets wat ze niet leuk vinden :cry: ze doet ook dat soort “spugen” wat ik alleen van kittens ken, heel apart.

De dierenarts kan haar gelukkig wel aan, ligt er misschien ook aan dat ze kleiner dan een gemiddelde kat is. Een ragdoll is natuurlijk best groot ook! Nouja ik duim maar voor ons dat ze zo min mogelijk de dierenarts nodig hebben :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

1 like

Onze ragdoll wordt ook helemaal gek als ik d’r kont moet afvegen, laat staan aan haar pootjes/nagels komen. Verder laat ze zich juist heel graag aanraken aan haar oren of etter uit haar oogjes halen… :sweat_smile:

1 like

U roept, wij draaien. :relieved:

28 likes

Tassen zijn favoriet.

34 likes

38 likes

De kat voor wie ik een huisje zocht, woont nu bij een geweldige vrouw met allemaal lieve katjes. Echt goed terechtgekomen :heart: Wilde ook ff goed nieuws brengen na mijn eerdere paniekerige berichten

29 likes

Die pootjes :pleading_face:

59 likes

Dit is Charlie, hij heeft bijna geen oortjes meer :heart:

58 likes

‘Jij hebt eten?’ :pleading_face:

38 likes

Hmm zal ik eens een tik tegen die bal geven?

58 likes

Onze diva. Ze kregen nat voer en zij lag op de bank op 2 kleedjes. Ze kijkt je dan aan met een blik van kom het maar brengen kom echt niet naar jou toe. En omdat ik geen ruggengraat heb zet ik het voerbakje maar bij haar neer.

36 likes

Awhh dat tongetje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Genieten van de kerstboom :christmas_tree::christmas_tree:

En cadeautjes alvast even checken

12 likes

Dacht even dat het kunstwerk wat op de pilaat staat de kat was. Ninja kat tegen de kerstboom :joy:

Hahah oef nee gelukkig niet :joy: er wordt hier gelukkig ook amper omgekeken naar de boom verder!

Drieluik: katten en kerstbomen, een slecht idee.

50 likes

Ik sloeg Dolly net per ongeluk in het donker toen ze ergens op bed zat :sob:

1 like

Oh dit gebeurt me ook zo vaak bij Zoë :pleading_face: of dan word ik ‘s nachts half wakker en lig ik ergens tegenaan te duwen… is ook standaard de arme poes die dan bij m’n voeten ligt. En meer dan een jaar later heb ik nog altijd nodig om te beseffen wat dat zwarte ding dan precies is in bed aan m’n voeteneinde :joy:

2 likes

Mijn lieve kater heeft net voor de tweede keer vandaag overgegeven… vanmorgen de eerste keer, groot deel van zijn brokken (maar niet net na het eten, later pas) en net een klein plasje (sorry tmi). Hij hoefde vanmiddag ook geen brokjes terwijl het normaal een enorme veelvraat is :pleading_face:. Mijn vriend wilde even afwachten of hij vanavond weer trek heeft, maar ik denk dat ik maar even de dierenarts ga bellen.

1 like

Ik heb mijn hand nodig om te werken… maarja.

39 likes