Dit hebben we het eerste jaar gedaan.
Vorig jaar de boom gezet en was geen enkel probleem, compleet genegeerd die boom. Kitten jaar mss even overslaan? Dan krijg je ook niet volgend jaar het ‘he daar issie weer ik klim er weer in’ gedoe
Dit hebben we het eerste jaar gedaan.
Vorig jaar de boom gezet en was geen enkel probleem, compleet genegeerd die boom. Kitten jaar mss even overslaan? Dan krijg je ook niet volgend jaar het ‘he daar issie weer ik klim er weer in’ gedoe
Ik heb het eerste jaar ook geen kerstboom neergezet met mijn twee kittens. Het jaar daarna wel weer en toen was het geen enkel probleem
M’n kat is precies vandaag alweer een jaar bij mij, soort van anniversary ze heeft echt streken af en toe maar het is zo’n grappige, lieve en nieuwsgierige kat. Ze heeft een bepaalde blik die ze vaak opzet die een combinatie is van verontwaardiging en verbazing en elke keer moet ik zo lachen om haar. Als ik s ochtends wakker word zit ze bijna altijd voor m’n slaapkamerdeur al naar binnen te gluren (deur met glas) en ze wilt ook altijd kroelen
Misschien heb ik deze foto al eens geplaatst maar ik vind dit 1 van de mooiste en meest typisch Dirk (zo heet ze dus) door hoe ze ligt en ook exact 1 jaar geleden
En nu even een traantje wegpinken hoor haar adopteren was echt de beste keuze van 2020
Ik word verdrietig van deze antwoorden haha. Ik ga naar gewoon met lichtjes in de weer dan!
Ik heb het overgeslagen toen ze kitten waren. Dit jaar voor het eerst met katten een boom neerzetten, ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Is ook eng ja. Gewoon elk jaar de seniorencheck laten doen vanaf nu, met bloedonderzoek. Dan ben je er in elk geval hopelijk op tijd bij mocht er iets aan de hand zijn.
Prachtig katje!
Onze kat (8 maanden) klimde het eerst jaar tot aan de top in de boom. Hadden toen expres goedkope plastic ballen gekocht. Hebben hem toen regelmatig uit de boom moeten trekken. Vorig jaar had hij totaal geen interesse in de boom en konden alle mooie glazen ballen weer in de boom.
Eerste jaar hadden we alleen plastic ballen in de boom (van toen wij zelf klein waren haha). Daarna was het geen probleem meer. Ik dacht dat ik mijn katten veel plezier deed met het grootst mogelijk appartement voor deze prijs, maar ze wonen eigenlijk 24/7 tegenwoordig op de bank.
Weet dat het per kat zal verschillen maar ben wel benieuwd, als jullie cadeautjes onder de boom leggen gaan de katten daar dan ook aan zitten/het pakpapier eraf scheuren? Ik vind dat zo gezellig staan maar weet niet of het een goed idee is
Die van mij bleven daar tot op heden vanaf maar nu je het zegt hebben ze in t afgelopen jaar wel een habit omwikkeld om dozen te scheuren. Wellicht gaat t dit jaar niet goed haha
Mijn kat had hier echt 0 interesse in! De boom zelf was ook niet boeiend. Als ik de dozen waarin de cadeaus bezorgd zijn voor dr neus neer zet, is ze te veel afgeleid om nog om iets anders te geven.
Ik hoop dat dat dit jaar weer het geval zal zijn want omdat het vorig jaar zo goed ging, heb ik voor dit jaar een 2 keer zo grote boom aangeschaft
Wat een knappie! Ik had het hier een paar dagen geleden al gepost maar mijn ragdoll is volgens het asiel 19 jaar (al gok ik wel eerder 15-16). Ik snap je bezorgdheid wel, maar het kan dus echt alle kanten uit, zeker als ze zich gewoon goed voelt
Ik heb een klein kunstboompje gekocht met vaste verlichting, denk ca 60 cm hoog. Die zet ik op een kastje waar ze (nog) niet bij kunnen. Meer zit er niet in dit jaar met 2 kittens
Ik heb de boom gezet toen ze kitten waren en mijne hebben er niet op gereageerd eigenlijk
Hier is de kat niet geïnteresseerd in de ballen of de naalden, maar loopt ze rechtstreeks naar de lampjes en bijt in één keer de snoer door. Vorig jaar hebben we na twee keer de snoer repareren de boom maar weggehaald. Ik weet nog niet wat we dit jaar doen. Ik wil wel graag een boom en een boom zonder lichtjes is niks aan. Alle creatieve oplossingen die ik hier zie hebben ook lampjes.
M’n katten hebben vlooien . Iedereen gelijk behandeld, extra gestofzogen en mandjes in de was. Maar ik heb er helemaal jeuk van gekregen.
Mijn kat is elk jaar weer zielsgelukkig als de boom staat. Hij klimt er niet in maar ligt heel graag onder de lampjes op het deken
Aahh telkens wanneer onze baby huilt en ik die op schoot neem (bijvoorbeeld om te voeden) miauwt onze kat eerst hard mee en wil daarna ook op schoot om te knuffelen (bij mijn vriend). Vind dit wel bijzonder. Vraag me af wat er dan in dat koppie afspeelt. Misschien wil ze ook aandacht, is het kopieer gedrag of is ze gestresst ervan en wil ze gerustgesteld worden ofzo.