nee nog bij dierendokters!
Ik wil al wel een tijdje overstappen maar ik twijfel nog omdat ze opzich wel goed zijn, maar best ver rijden.
Oh ja dat is idd wat verder weg, maar dit zou je bij dzeh ook wel betalen denk ik. In februari hebben zij altijd de hele maand gratis gebitscontrole, vind dat echt zo chill in de hoop echt problemen zo een beetje voor te kunnen zijn.
ik zat net te kijken bij die van jou, en zie inderdaad een totaalprijs vanaf 169 euro staan, dus zal inderdaad ongeveer even duur zijn.
Zo’n gratis check is wel fijn ja!
Ik ga elk jaar met de katten voor de inentingen en dan krijgen ze ook een apk met gebitscheck!
Thanks voor de facturen! Wij hebben dat poeder inderdaad nu ook al, maar mijn meneren zijn zo kieskeurig dat ze het eten dan dus niet meer eten. Sowieso zijn het best lastige eters.
Onze dierenarts had het ook nog over vet aquadent, mondwater dat je door hun water kunt doen. Geen idee of dat ongeveer hetzelfde is, onze kat is ook kieskeurig met zooi door d’r eten/water., dan gaat ze buiten drinken.
Ik zie mijne dat ook doen, ja. Doen ze nu ook al wel (regenwater is favoriet), maar wel minder.
Wat fijn!
Sinds zondag hebben wij een kittwn (zie eerdere post). Het gaat super goed. Ze is nu alleen beneden. Wanneer zou ik haar aan het hele huis kunnen laten wennen? (hele domme vraag misschien). Ze is een binnenkat en kan al traplopen. Alvast bedankt voor jullie input.
Ik heb dat eigenlijk meteen gedaan (wilde echt graag met m’n baby slapen haha) en dat ging gewoon goed!
Gewoon even aankijken, ik heb het gedaan toen ze helemaal op hun gemak in de woonkamer waren. Was na 2 of 3 dagen.
Ik laat onze kitten (11 weken nu, hebben we nu 2 week) overdag als ik er niet bij ben of druk ben in huis in een eigen kamertje (met alle spullen) en als ik er bij ben los in de woonkamer of slaapkamer. Hij kan wel de dichte trap af, maar is al 1x gevallen door de open trap naar zolder dus nu durf ik hem niet meer los te laten
Ik weet dat het nog maar 1 dag is, maar is hij nog steeds aan de beterende hand?
Gelukkig :)))
Vanmorgen had ons meisje iets op haar snuit. Ik probeerde het weg te vegen maar het was hard. Ik heb toen haar hoofd vastgehouden en na wat gespartel kon ik er een doorn (?) uitrekken. Was heel hard en moeilijk om eruit te halen. Echt raar. Daarna niks gezien, geen bloed of gaatje. Heb dat ding bewaard en ga ik na m’n werk beter bekijken. Meisje leek ok en ging chillen🤷♀️
Was het misschien een snotje? Die kunnen ook heel hard en donker zijn.
Ik heb een keer voor een snotje bij de dierenarts gestaan. Kreeg het niet van z’n neus af en na een rondje google zou het kanker kunnen zijn dus helemaal paniek. De dierenarts pulkte het er zo af, wel echt met haar nagel er onder en dat durfde ik niet, maar ze keek me aan zo van “really”
‘Dat wordt dan 54euro voor een consult, u mag bij de balie afrekenen.’ Of viel dat mee hahah?
Dat was bij mij namelijk een keer toen ik daar stond omdat ik dacht dat hij wat aan zijn anus had… het was opgedroogd kattengrit. (Ik had al gepoetst enzo maar ging er niet af en zag er echt ranzig uit haha)
Nee was echt een stukje hout
Ik zit hier met een kitten en hij heeft nu 's avonds z’n gekke speelkwartier, rent van hot naar her en springt op alles waar ie op kan. Superleuk, maar ik zag dat ie aan het hijgen is? Soms heeft ie dan even z’n bekje open om te hijgen en nu maak ik me zorgen. M’n oude kat deed dit nooit. Is dit normaal voor een kitten?
Ja deed mijn kitten ook wel eens als hij super hard rond had gerend. Doet ie nu eigenlijk nog steeds wel eens, zeker nu het warm is. Zolang het niet heel lang aanhoudt is het niet erg volgens mij.
Doet mijn kat ook wel eens als ie druk aan het spelen is, zeker als het warm is. Dan 1 of 2 keer een hijg en dan is het weer goed. Schijnt geen probleem te zijn. Als ze maar niet net als een hond gaan hijgen, dus echt lang etc.