Iemand tips voor iets van een antischrokbak waar ook natvoer in kan? Ik stond al in onverteerde brokjes vanmorgen. Ze vreet haar ontbijt ZO SNEL op! Puur omdat ze dan tussen 11-7 geen extra voer heeft gehad, ze krijgt altijd nog voor ik naar bed ga brokjes (15/25 gram afhankelijk van wat ze overdag al heeft gehad).
Iemand nog tips voor goed klonterende kattenbakvulling?
Ik heb het ook wel eens verdeeld in kleine hapjes in een oude eierdoos, of zoān vorm voor muffins met meerdere vakjes, of een ijsblokjesvorm, dan had ze maar een paar hapjes per keer en moest ze er ook een beetje moeite voor doen met haar pootjes
Wat een goed nieuws!
ben ik erg blij mee!
@mikselke Ik kreeg ooit de tip een kopje in de voerbak te zetten. Want dan kost het ook weer meer moeite om de brokjes te pakken. Of in een eierdoosje.
Die van de Lidl!
@EllaFitzgerald ja het gaat vooral om natvoer in saus haha, dat is een beetje mijn dilemma. Dat werkt niet in een eierdoosje oid.
Oh sorry was nog niet helemaal wakker en zag natvoer over het hoofd. Dat zou ik inderdaad ook niet snel in een eierdoosje doen. Wordt een zompig geheel vrees ik
Misschien wel in zoān plastic eierdoosje dat vaak bij koelkasten erbij zit?
Almo nature cat litter, super fijn lost ook op in een grote hoeveelheid water.
Ah ja saus is niet zo handig. Wij hebben vaak van die patƩ en dat gaat prima in hapjes, verdwijnt nagenoeg spoorloos.
Maargoed andere dingen met kleine vakjes vindt ze hier ook leuk*, en van plastic of siliconen kunnen gewoon in de vaatwasser daarna.
*nouja leuk, misschien denkt ze wel godveredomme mens wat maak je een arme hongerige kat het leven zuur
Die heb ik wel maar is heel ondiep haha. Mss moet ik als ontbijt maar gewoon brokjes geven? Want dār andere eetmomenten schrokt ze wel iets minder. Ze is gewoon uitgehongerd na de nacht . Of ik moet Ć¼berhaupt een voerautomaat halen waarin ik brokjes kan doen? Zoveel mogelijkheden, zoveel vragen .
Heb van een vriendin iig zoān ding met potjes in verschillende hoogtes gehad voor brokkies. Die ga ik maar eens goed afwassen
O, wat fijn!
@Sundance Ik vind die van de Albert Heijn fijn, maar die van Jumbo en Hoogvliet vind ik vergelijkbaar (die van hoogvliet is het goedkoopste, haha).
Hier was het om 7 uur een krijsconcert (sta altijd pas om 8 uur op) dus ik was niet blij met mijn poezenbeesten. En alleen maar omdat ze eten wilden.
Ik heb in mijn Snapchat herinnering een filmpje van hoe mijn kat 2 jaar geleden (toen ik haar net 2 weken uit het asiel had) helemaal gek werd van eten en zat te schrokken alsof ze al maanden niks gegeten had en als ik dat vergelijk met hoe relaxt ze nu eet ben ik zo trots
Oke paprikachips schrokt ze nog steeds naar binnen, maarja dat snap ik wel
Ik heb net de dierenarts gesproken over de bloeduitslagen en die zijn allemaal erg goed. Eigenlijk kan het niet beter en hebben we gewoon een hele gezonde, jonge kat. Ook zijn hart en longen klonken allemaal goed dus eigenlijk zijn alle lichamelijke oorzaken voor de aanval uitgesloten. Nu kunnen we alleen maar afwachten of het weer gebeurt en ze hebben ons als advies gegeven om het dan te filmen zodat ze aan de hand van de beelden misschien meer kunnen zeggen. Voor nu vooral hopen dat het niet meer gebeurt en heel blij dat hij lichamelijk helemaal in orde is.
Wat een fijn nieuws! Ook van @McApple trouwens. Hoera voor alle goed aflopende kattenverhalen!
Wij hebben een hele oude kat (18) en zij wast zich al een tijdje niet meer goed. Normaal niet erg want ze komt niet veel buiten. Maar nu moet ze vanwege mijn moeder in de garage ās nachts en ze is ontsnapt en kwam echt super super super vies aan. Ik heb haar geprobeerd te douchen maar dat lukt niet, heb haar gewassen met een washand maar de geur blijft. En ze heeft ook op mijn bed gepoept. Mijn vader wil haar laten inslapen maar ik vind dat zo sneu we weten echt niet wat we met haar aanmoeten, ik wil haar niet naar buiten doen met dat vieze natte lijf maar ze stinkt echt enorm
Ik had hier laatst gepost dat ik een zwerfkatje heb gered en ik had dat toen gefilmd en ook op tiktok gepost en ik kreeg net een berichtje van de Dodo dat ze willen samenwerken. Dus wie weet gaan ze mijn zwerfkatje posten!
Wat leuk! Zou je het filmpje ook willen delen hier? Die van Tik Tok of Dodo als het zo ver is haha. Die filmpjes zijn echt te schattig.