Kattentopic #2 (Deel 1)

:partying_face: wat fijn! Ik hoop zo dat ze deze trend doorzet. Succes met de pillen, doet ze dat een beetje makkelijk?

1 like

Ja pillen gaat vrij makkelijk. Ze zijn klein en voor katten erg lekker. Dus ik kan ze makkelijk in haar bekje krijgen maar ook als ik ze verstop in eten dan eet ze ze gewoon op.

Ohhh wat een goed nieuws, wat fijn!!

1 like

Oh chill, dat scheelt ook weer een hoop stress voor jullie beiden.

Ja absoluut. En de zorgen zijn niet weg en het kan altijd nog fout gaan maar elke dag er bij is een dag er bij.

1 like

Wat ontzettend fijn!! Hoop zo dat de antibiotica goed aan slaat!

1 like

Jeetje wat een emotionele rollercoaster zeg!! Wat fijn dat ze het beter doet nu, ik hoop dat het in stijgende lijn blijft gaan!! :heart:
Enig idee trouwens welk paardenmiddel ze had gekregen de dag ervoor?

1 like

:hearts: :hearts: Hou vol poezenbeest!!

1 like

Ja ze heeft naast de antibiotica injectie ook een injectie met prednison gekregen. En de prednison is dus dat paardenmiddel. En omdat ze daar zo goed op reageert ga ik dat nu thuis ook geven maar dan in pil vorm.

1 like

Jeetje wat een rollercoaster is dit! Succes en ik hoop dat je nog lang van haar kunt genietenā¤ļø

1 like

Oooh dat is positief! :slightly_smiling_face:

1 like

Ja het is inderdaad een rollercoaster en ben elke keer weer blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

1 like

Heb vandaag aan je gedacht @McApple. Wat een goed nieuws! Hoop dat jullie nog heel lang samen zijn <3

Wat lief, dankjewel! Ik hoop ook echt dat ze nog heel lang bij me mag blijven. Al moet ik wel toegeven dat mijn lichaam nog helemaal van de leg is van de stress. De spanning is nog lang niet uit mijn lijf.

Heel begrijpelijk! Je zal de komende tijd waarschijnlijk nog heel alert zijn. Maar je kan hier altijd je verhaal kwijt :slight_smile:

Ja en ik zeg het keer op keer en ik meen het ook echt: ik ben zo blij dat ik jullie heb om mijn verhaal te doen. Dat doet mij zo goed.

2 likes

Oh jeetje wat een achtbaan moet dit geweest zijn. Wat een fijn bericht!!

1 like

@McApple wat ontzettend fijn dat ze nog bij je is! Ik hoop dat het beter blijft gaan en dat je nog heel lang van haar kan genietenšŸ„°

1 like

Hoe gaat het vandaag met de jouwe?

Als hij niet twee kale plekken in zijn nek zou hebben van het bloedprikken zou je denken dat er nooit iets gebeurd is. Hij is alleen sinds zondag een stuk knuffeliger lijkt het, maar daar hoor je me niet over klagen. Ik ben vooral blij dat hij zich zo goed voelt en dat hij zelf niks lijkt te merken van wat er gebeurd is en ik ontspan zelf ook weer wat meer. Hopelijk morgen goede bloeduitslagen en dan vol vertrouwen weer door :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes