Het is weer weekend geweest, dus tijd voor nieuwe asielkatten!!
Wat een droppies Zo heeft zondag toch een goede afsluiting
ohhh
Het lijkt me zoo leuk om later pleegkatten op te vangen
Ja mij ook maar ik zou ze dan nooit meer weg kunnen doen haha. Kan echt al huilen bij het idee
Jaa dat heb ik ook!! Maar ik hoop dat ik me te zijner tijd vast kan houden aan het idee dat ik ook geen nieuwe diertjes kan opvangen als ik ze niet daarna afsta
Zou het helpen om de vloeistof door natvoer te doen, eventueel met wat extra water erbij? Dat is hier het enige wat werkt…
—
@Sjern OMG IK WIL ZE ALLEMAAL
Dank voor de tip. Natvoer lukt helaas ook niet. Ben bang dat het de geur is.
Ah, shit! Katten kunnen hierin zo lastig zijn…
Ik krijg al rugpijn als ik er naar kijk
Zou het gedrag van katten kunnen veranderen door ander voer? Sinds een maand ongeveer hebben ze ander voer (voorheen altijd Hills science sterilized en nu Iams sterilized) en ik heb het idee dat ze sindsdien meer vechten/heel lomp spelen. Voorheen renden ze elkaar ook al achterna door het hele huis, maar nu is het steeds vaker dat ze echt heel lomp spelen (of het is dus vechten, want soms blazen ze ook), maar ik weet niet zo goed of het aan het voer kan liggen. Hoop het niet want heb een zak van 10kg
wat een schatjes!
Welke gekke dingen eten jullie katten graag?
Die van mij staat altijd naast me te trappelen als ik een eierkoek aan het eten ben.
Paprikachips
Winegums
Broccoli
Alles wat maar in een ritselende verpakking zit
Slagroom. Ik heb echt heel zelden (2/3 keer per jaar) slagroom uit zo’n spuitbus. Maar het geheugen van een is zo goed dat zodra hij dat geluid hoort hij mekkerend naast me staat.
Boter. En kaas, vooral parmezaanse