Kattentopic #2 (Deel 1)

Wat een leukerds!

Die pootjes
:heart_eyes:

Nog even extra kroelen vandaag, denk dat er alsnog genoeg vuurwerk is vanavond dus ik zal dr niet zo veel zien dan vrees ik

22 likes

Ahh wat rot. Heb je al iets gehoord?
En toch nog even: ik moest lachen om de urine met de kat eromheen :smile:

2 likes

Mijn kat vindt het vuurwerk tot nu toe wel prima geloof ik (hij zit binnen). Hoort een knal, kijkt verschrikt en rent dan naar het raam in de richting waar de knal vandaan kwam om te kijken

2 likes

Ogh wat een moppies :heart:

Ja! Vanochtend werd ik al gebeld dat ze urine af hadden kunnen nemen en dat er wel een blaasontsteking is (geweest) maar gelukkig geen struviet. Hij mocht dus weer lekker mee naar huis!

6 likes

Ah gelukkig! En fijn dat het is gelukt. Gelukkig geen verdere 'schade!

1 like

Mijn katten zijn nog nooit zo relaxed geweest op oudejaarsdag. Tot nu toe houdt iedereen in de buurt zich aan het vuurwerkverbod dus het is lekker rustig waardoor poes al de hele dag op de bank of de vensterbank
ligt te snurken.

2 likes

Aww :heart:
Hier zijn af en toe wat kleine rotjes en piepen maar weinig écht knallen tot nu toe gelukkig. Mijn kat schrikt wel op, kijkt dan naar mij, en gaat dan weer verder met waar ze mee bezig was. Sorry hé, ik was het niet :heart:

1 like

Groetjes van de nieuwe verblijfplaats onder de bank.

10 likes

Ahhh gossie :broken_heart: arm ding

1 like

Alsof er niks aan de hand is.

22 likes

So far so good
Deze ligt ook nog lekker te ronken

16 likes

M’n kat is altijd heel stoer maar nu ligt hij heel zielig naast me in een tentje die ik heb gemaakt voor hem. Hij vindt vuurwerk zo eng. M’n hart breekt :broken_heart:

ze ligt as per usual op me te ronken

11 likes

Een van mijn katten is heel bang voor vuurwerk en hier knallen ze alsof het verbod niet bestaat, arm diertje

Hier is het echt nog doodstil en ons meiske ligt weer op haar dekentje naast mijn man.
We hadden laatst eens van plaats gewisseld en toen stond madam op en ging op de vensterbank liggen. Zodra mijn man weer naast haar dekentje ging zitten kwam ze weer. Total daddy’s girl

Edit: maar in bed komt ze wel bij mij liggen (en neemt heul veel plek in beslag xD)

Ik ben nu niet thuis maar onze kitten gaf de afgelopen dagen echt niks om vuurwerk. Keek echt niet op of om. Hoop dus heel erg dat dat vanavond net zo was, maar ontaarde kattenmoeder als ik ben heb ik dus eigenlijk geen idee.

Mijn kat heeft er de hele avond niet echt last van gehad maar sinds middernacht gaat het echt los. Hij is super bang nu, zo zielig. Maar hij is wel lekker bij me komen liggen, ben ik toch zijn veilige plekje haha.

Als ik dit lees denk ik toch shit had ik thuis moeten blijven
 Dacht aangezien ie er helemaal geen last van leek te hebben de afgelopen dagen dat het wel kon.