Ook al zo’n moppie
Die van ons is nu 5 maanden en iets meer dan 2 maanden bij ons. En bij jou? Ik laat ook alleen iemand langskomen omdat een vriendin om de hoek woont en helemaal fan is van onze kat, dus die vindt het leuk om te doen. Anders denk ik ook niet dat ik specifiek iemand had geregeld. Maar vind het toch stiekem wel fijn om straks even een update te krijgen en dat ie wel wat aandacht krijgt vandaag.
Oh dat komt wel goed uit, dan zou ik hetzelfde hebben gedaan en daar lekker gebruik van maken. Is het vanavond dat ie alleen is of een andere nacht? Komt vast goed en de volgende dag extra knuffelen!!
Mijne is 4 en nu een maand bij me. Met name s ochtends is het een puber en doet ze dingen die ze niet mag, vanochtend was het ook weer ellende. Maar ik denk dat het vooral aandacht vragen is
Ik hoop ook dat het minder wordt als ze over ±2 weken naar buiten mag, er zit te veel energie in dat beest
Noemen jullie je mama van jullie katten?
- Ja tuurlijk ben ik de mama van mijn kinderen?
- Nee ik ben gevoelloos
0 stemmers
ik heb voor kerst een petcam gekregen en zit nu op mn werk mn katten in de gaten te houden die natuurlijk al de hele ochtend op bed zit te chillen en verder niet beweegt.
Ik zeg wel dat het mijn kinders zijn, maar ik heb 1 keer tegen mijn kat zegt dat ik zijn mama ben en toen dacht ik daarna wtf zeg ik nou.
Ik zeg wel dat ik een poezenmoeder ben maar m’n kat is vooral m’n leukste vriendinnetje
Ik heb mijn Britje die een maand geleden zo ziek was door nierfalen, 1 week geleden zondag moeten laten inslapen.
Gaf hem Semintra en speciaal voer en dat ging 2 weken maar hij wou dan weer niet eten, het weinige dat hij at gaf hij over, en de laatste 2 dagen miauwde hij helemaal anders, percies alsof hij pijn had…
Dierenarts raadde infuus af omdat dit met zijn hoge nierwaardes slechts kort zou helpen en ik hem dan 2 dagen zou moeten achterlaten in de praktijk. Daar zou ik hem ook geen plezier mee hebben gedaan denk ik… al blijft de twijfel wel spelen en ben ik er niet goed van.
Maarrr ik kijk wel graag naar jullie katjes. Zeker de voor en na foto’s van de geadopteerde asiel beestekes.
Heel veel sterkte! Hou oud was hij? Klinkt alsof je alle mogelijke opties hebt overwogen en een goed doordachte beslissing hebt genomen. Ik zou er ook echt niet goed van zijn als ik mijn katje zou moeten afgeven.
Bedankt! 13 jaar, niet superoud helaas…
Veel sterkte, een dier moeten afgeven blijft pijnlijk. Dat is een heel moeilijke beslissing, maar je hebt er goed over nagedacht en je kat hoeft niet meer af te zien.
@esperanza wat erg dat het zo ver is gekomen
Ik ben vrijwilliger in het dierenasiel en ik heb bedacht dat ik misschien af en toe foto’s kan delen van katten. Vinden jullie dat leuk?
Dit zijn een paar katten van vandaag
Lekker platgeknuffeld worden!
En deze kitten was zo druk, dus kon alleen een goede foto maken toen hij at!
Ze waren vandaag vanwege de storm allemaal onrustig haha
Vinden we dat leuk??? Het is geweldig! Keep ‘em coming
Omg hoe kun je hier werken en ze niet allemaal mee naar huis nemen
Ge-wel-dig leuk
Wat leuk dat je dat doet, doe je dat elke week een dag?
Ah wat liefff
Ik snap niet dat mensen zwarte katten vaak niet zo snel adopteren. Net zo lief en wat maakt de kleur dan uit, zijn mensen echt zo bijgelovig?
En @Sjern kom maar door!