Wij hebben 1 van de vorige katten ook uit het asiel gehaald. Ben daar ook echt een voorstander van. Mijn huidige 2 katten werden me in de schoot geworpen, maar bij de volgende ga ik zeker weer naar het asiel.
Als ik nu naar die eerste foto kijk en nu naar die drol in de mand naast me denk ik echt: omfg ze heeft echt een dikke kont gekregen
Nee joh, die is net als mijn diva gewoon fluffy!
Nou mijn beide katten komen ook uit het asiel en poes was echt een catfish haha. In het asiel kwam ze meteen knuffelen en op je schoot zitten, thuis heeft ze dat in 2 jaar tijd misschien 3 keer gedaan haha. Ze wordt nu wel steeds aanhankelijker en komt steeds meer kopjes geven, maar zij had wel in de gaten hoe ze zichzelf kon “verkopen” haha. Alsnog is ze echt super lief dus maakt helemaal niet uit want ben blij dat ik haar een huis heb kunnen geven, maar vind het nog steeds grappig.
Ohh ik ga even zoeken naar een asielfoto van mijn kat (toen amper 4 kg en kaal door operaties). En nu 7 kg schoon aan de haak en een heerlijk fluffy kat.
Dit vind ik zo typisch kat he haha. Volle bak charmeren en als de buit binnen is: later haterrrrr
Die van mij deed het precies andersom. Negeerde me straal in het asiel, kwam alleen kijken omdat ik brokjes wou geven en draaide zich toen weer om. Eenmaal thuis bleek het een enorme knuffelkont. En vreetzak.
Wij gaan onze kat met kerst voor het eerst een nachtje alleen laten. Hij zal dan denk ik ongeveer 24 uur alleen thuis zijn, van begin van de middag tot de volgende dag begin van de middag. Tussendoor komt er nog iemand een uurtje langs om even bij hem te kijken en met hem te spelen en te knuffelen. Weet dat het in principe gewoon moet kunnen maar vind het toch wel heel zielig voor hem dat ie dan zo lang alleen is, want hij is echt super aanhankelijk. Hij is tot nu toe altijd nog maar max een uur of 6 alleen geweest denk ik (en ‘s nachts sowieso ook want hij slaapt niet bij ons op de slaapkamer). Na een nacht wil ie altijd wel graag weer naar ons toe, op een gegeven moment begint ie dan wel te miauwen en aan de deur te krabben, maar vooral als ie ons hoort. Als ie overdag alleen wordt gelaten gaat het eigenlijk heel goed, meestal ligt ie gewoon lekker te slapen als we thuis komen en ook als ie wel wakker is zit ie niet te miauwen ofzo… Maar toch heb ik er wel moeite mee merk ik.
Thuiswerken met katten: altijd fun.
Pal op mijn muismat liggen en weigeren om ook maar een centimeter mee te geven.
Hier soortgelijk, ook ruim 24 uur en ik ben ook een beetje zenuwachtig want vanochtend brak ze de tent af. Geen idee hoe de situatie zou zijn als niemand r stopt haha
Hoe lang is ie nu bij jullie? En hoe oud is ie? Ik vind het al heel lief dat jullie iemand laten langskomen! Doet mij twijfelen haha want dat heb ik niet op de planning staan
Ahhh al die foto’s Hier ook schaamteloze asielpoezebeesten promotie;
Zoë in het asiel
Zoë 3 dagen thuis
Wordt jullie kat ook zo vervelend als hij niet naar buiten kan? Hij wil super graag, maar het regent te hard dus hij gaat niet. Nu hangt ie constant in de jaloezieën, super vervelend
Mijn ene kat heeft zelfs het kattenluik gesloopt om toch buiten te kunnen, de andere begint dan in de planten te graven. De derde zaagt gewoon.
Jup, dan is ze echt chagrijnig en moeten we super veel met haar spelen. Uiteindelijk eet ze daarna wat en gaat maar naar bed😅
Ohhhhhhh ze is echt supermooi!!!
Mijn kat was net super wild en bleef mijn boek aanvallen terwijl ik rustig wilde lezen. Toen heb ik zo’n video voor katten opgezet, met fladderende vogels enzo. Heeft ze dus serieus een half uur naast me op de bank naar dat filmpje zitten kijken, dus ik kon heerlijk rustig lezen. Wist niet dat dit zo’n succes zou worden hahaha
Oh neeee mijn kat plaste vanmiddag ineens op een jas die in gang lag. Dit is echt voor het eerst dat hij dit doet (hij is 8). Ik zag het gebeuren dus kon de jas snel wassen maar ben er wel van geschrokken, geen idee wat er aan de hand kan zijn. Hopelijk eenmalig dit.
Ineens ergens plassen kan oa duiden op blaasgruis/ blaasontsteking
Hoeft uiteraard niet. Maar zou het bak gedrag
enzo even in de gaten houden
Ga ik doen, dank je. Had daarna meteen de bak al extra schoongemaakt dus kan het nu goed zien of hij is geweest.