Kijk hem nou kijken, als de onschuld zelve, alsof hij niet zojuist de kerstdecoratie van tafel heeft gejat
Maar goed, het is zo schattig en ben allang blij dat hij totaal niet geĆÆnteresseerd is in de boom
Kijk hem nou kijken, als de onschuld zelve, alsof hij niet zojuist de kerstdecoratie van tafel heeft gejat
Maar goed, het is zo schattig en ben allang blij dat hij totaal niet geĆÆnteresseerd is in de boom
Mijn kat is blijkbaar heel erg aan mij gehecht. Was laatst een paar uur weg en toen was hij voor het eerst alleen met mijn vriend voor langer dan even boodschappen doen, en hij is blijkbaar praktisch de hele tijd verstopt geweest. Terwijl als ik erbij ben ze heel goed met elkaar overweg kunnen, de kat vaak naast hem ligt, mijn vriend veel met hem speelt, etc.
Hebben jullie katten in een bepaalde periode ook meer last van haarballen? Mijn kat kotst soms in 1 week 3 haarballetjes uit, dan weer een heel lange tijd niets, dan weer kort op elkaar haarballen. Ben benieuwd of jullie dit herkennen!
is dat een lampje?
Ik heb mijn kat al ruim een jaar en hij heeft echt nog nooit een haarbal gehad? Vind het zo vreemd haha! Wel eens gehad dat hij begon op te hoesten/kuchen maar er is nog nooit iets uitgekomen thank god.
Kan hoor! Ik heb Ć©Ć©n kat die regelmatig haarballen heeft, maar wel in fases. Mijn andere katten hebben nooit haarballen.
Ja herkenbaar. Hij is dan vaak ook een beetje in de rui. Nu ook weer lijkt het, ik denk dat zoveel thuis en overdag de verwarming wat hoger zijn vacht ook beĆÆnvloed.
Mijn kat heeft vooral in de zomer van die gras ballen. Vooral gras. Zo goor. Soms zo groot als je hand. Uit zoān lijfje van 4 kilo. In het begin dacht ik echt wtf maar volgens Google was het normaal
Ja! Gras vinden ze lekker maar ze gaan er wel van braken. Ook goed voor het uitspugen van haarballen.
Grasballen hier nooit gezien, vaak is het hier in de zomer zoān enkele lange scherpe spriet met gal wat hij uitkotst!
Heb twee weken gedacht dat het de goede kant op ging met mijn kat maar helaas zaten we vanavond weer bij de dierenarts. Ondanks dat ze wel eet valt ze heel hard af (400 gram in twee weken) en is haar lever nog altijd vergroot gelukkig had ze geen koorts meer. We zijn vanavond overgestapt naar andere medicatie om de dag moeten ik nu naar de dierenarts voor een injectie en dan is het opnieuw duimen dat dit gaat werken.
Gossie wat sneu. Zoveel aan het afvallen ook echt zeg, jeetje. Sterkte
Ik duim meeā¤ļø Veel sterkte x
Ja, ik weet gewoon ook even niet wat ik voel. Ik was zo blij dat het weer de goede kant op leek te gaan. Ze at weer, bedelde ook weer om eten zoals ik van haar gewend ben maar ze heeft ook gigantische diarree en heeft ook heel veel overgegeven. We hopen nu dat het afvallen echt alleen het gevolg van het braken en de diarree is en dat ze nu met andere medicijnen weer aankomt waardoor haar lijfje ook genoeg kracht heeft om die lever te herstellen.
Ben wel echt heel blij met mijn dierenarts. Ondanks dat ze al dicht waren kon ik toch langskomen omdat ik het niet vertrouwde. En toen ik aangaf dat ik mij zoān overbezorgde muts te vinden die continue belt gaf ze ook direct aan dat ze liever heeft dat ik te vaak bel dan een keer te weinig.
Hier hebben de katten gelukkig nooit enige aandacht aan de kerstboom geschonken. Niet toen ze een kitten waren en nu 14 jaar later nog steeds niet.
Wat naar @McApple Hopelijk komt het nog goed!
Ja dat hoop ik ook. Ze is nog veel te jong om nu al afscheid te nemen. En ik hou mij maar wast aan de houding van de dierenarts die geen paniek heeft. Ik ben alleen zelf heel goed in doemscenarioās bedenken.
Heel herkenbaar hoor! Zou ik ook hebben.
Ik heb het idee dat 1 van mijn katten ineens veel meer drinkt en eet dan eerder. Kan natuurlijk stress zijn, want hij heeft begin van de maand nogal wat meegemaakt en moest toen onverwacht verhuizen. En ik geef hem sowieso ook minder eten dan mijn moeder deed. Maar als hij dit gedrag blijft vertonen wil ik in elk geval toch eens zijn bloedsuiker meten, zeker omdat zijn broer ook suikerziekte heeft.
Wtf. Dolly krijgt vlak voor ik naar bed ga nog brokjes, maar ik ga altijd eerst even naar het toilet, zet de tv/laptop uit blabla. Dus ik kom weer in de woonkamer, sprint ze ineens vanachter een lege boodschappentas mijn kant op. Ik zag dār niet zitten en schrok me echt het apelazerus en ik heb dār vanavond nog wel een UUR lopen aaien. Stank voor dank hoorā¦
Hahahahaha ze zou echt vrienden kunnen worden met mijn katten, die laten elkaar ook altijd schrikken