Dat klinkt ook niet fijn. Ik hoop dat er duidelijkheid komt want ook lijkt een kat er geen last van te hebben vind ik het altijd wel prettig als ik weet waar iets vandaan komt.
Oh wat verdrietig. Ik maak me ook altijd direct mega zorgen. Mijn dierenarts zei wel vorige keer toen ik direct in de telefoon hing dat ik t even een aantal voedingen mocht aankijken, dus voel je niet al te schuldig dat je tot vandaag hebt gewacht! Maar als ze 24 uur niks eten moet je wel echt snel iets, vanwege de lever geloof ik.
Succes bij de dok straks!!
Hopelijk kan je snel terecht bij de dierenarts! Goed alvast dat je snel in actie schiet en dat je gemerkt hebt dat er iets mis is. Hopelijk gewoon een stom virusje!
Inderdaad en gezond lijkt het me ook niet het moet toch een reactie van iets zijn of een scheurtje ofzo🤔
Helaas geen stom virusje maar gigantische koorts en een vergrote lever. Ze heeft nu een antibioticaspuit gehad en vanavond pillen en dan moet ze morgen aan de beterende hand zijn en anders gaan we overschakelen op prednison. Heb echt een potje lopen janken toen ik thuis kwam. Ze is nog helemaal niet oud dus hoop echt wel dat ze er bovenop komt. Ik mocht van dierenarts alles te eten aanbieden zo lang ze maar gaat eten. En gelukkig heeft ze net wat van haar favoriete snoep gegeten. Overal staan nu schaaltjes met lekkere dingen dus mijn andere kant die denkt dat het een groot feest is en die snapt niet dat ie overal vanaf moet blijven.
Oh zo zielig. Ik zou er ook echt ondersteboven van zijn. Hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk!
Ja dat ben ik dus ook. Moet eigenlijk werken maar ben continu afgeleid en ben nog nooit zo blij geweest toen ze wat snoep at.
Oh arme kat, hopelijk zie je morgen verbetering
Veel beterschap voor het beestje <3. En sterkte voor jou.
Dankjewel. Helaas ging het vanmiddag toch minder goed. Nadat ze gegeten had heeft ze vervolgens alles er uit gegooid wat betekent dat ze dus eigenlijk niet gegeten had. Ze kruipt ook steeds onder mijn bed dus heb ik haar er op een gegeven moment vandaan gehaald en een speciale slaapplek beneden gemaakt. Na een paar uur slapen is ze toch opgestaan en heeft ze wat gegeten en dat heeft ze binnen gehouden.
Ik ben wel heel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Ik heb nu niemand om mij heen waar ik dit kwijt kan. Dus dank jullie wel!
He shit!! Veel sterkte
Veel beterschap voor je kat! Hopelijk gaat het stilaan beter en beter met haar!
Ahh ik hoop dat ze snel opknapt, snap dat je je zorgen maakt
Heel veel sterkte! Ik duim dat je beestje snel weer opknapt. Het is ook super stressvol en spannend wanneer ze ziek zijn.
Hopelijk blijft het beestje opknappen. Zo naar als ze zich zo voelen!
En als ze niet eten, krijgen ze levervetting (zag dat ergens staan).
Dat is er waarschijnlijk aan de hand (geweest). Sinds gisteren at ze niet meer en vanochtend bij de dierenarts werd er een vergrote lever ontdekt. Nu kan dat verschillende oorzaken hebben en wat het exact is weten we niet (dan zouden ze een biopt moeten doen).
Het gekke is dat ze vanochtend een mega haarbal heeft uitgekotst nadat ze medicatie had gekregen van de dierenarts. Nadat de haarbal er uit was is ze al een stuk meer opgeknapt en heeft ze ook gegeten. Het zou best kunnen dat de haarbal dusdanig in de weg zat dat ze daardoor niet meer at en dronk en dan krijg je dus inderdaad leverproblemen.
Ja dit is wat ik ook bedoelde. Bizar dat dat dus echt zo snel kan gaan, echt in 24 uur. Jeetje vind t zo sneu voor haar en ook vor jou! Veel liefs
Ja, ik ben er ook echt wel van geschrokken. Ik wist wel dat het niet goed is als katten niet eten en drinken (daarom staat er letterlijk door het hele huis eten en drinken) maar dat het zo snel kan gaan had ik ook niet verwacht. En nu besef ik mij ook dat het heel lastig is om te zien of mijn katten we genoeg eten juist omdat het op verschillende plekken in het huis staat.
Oh jeetje wat naar. Veel sterkte! Hopelijk knapt ze snel op
Ahw ik hoop dat het snel goed komt! Zo’n stressgevoel hé dat afwachten.