Thanks!!! Ga hem bestellen ik wil altijd het beste maar die met goud is me net €414 te duur lol, heb al zoveel fonteinen geprobeerd, ze vinden het super maar nu nog 1 die ook prettig is voor het personeel, hopelijk is deze dat!
Ik heb net deze kat naar het dierenopvangcentrum gebracht. Sinds een weekje kwam hij elke dag langs en hij probeerde constant binnen te komen. Gisteren was hij bijna de hele dag in onze tuin en ik vermoed dat hij afgelopen nacht in het tuinhuis heeft geslapen (had een deken in een kartonnen doos gelegd).
Had hem na veel gedoe in een transportmandje gekregen en hij jankte zo hard en was enorm in paniek. volgens iemand uit de buurt was hij achtergelaten, zo erg. De opvang probeert nu zijn eigenaar te vinden (geen chip), maar als er niemand opduikt, gaan ze een nieuwe thuis voor hem zoeken. Ga over een weekje zeker nog eens contact opnemen en vragen hoe het er mee is.
Wat een lieverd!!
Wat sneu. Lief dat je je om dat mooie dier bekommerd. Ik hoop dat ie een fijn nieuw huisje krijgt.
Wat een knapperd! Zo sneu dat hij is achtergelaten. Ik kan me dat echt niet voorstellen, dat je dat doet. Onze kat is waarschijnlijk ook ooit achtergelaten en als ik naar dat lieve kopje kijk dan snap ik dat echt niet.
Aaaah wat een schoonheid!! Kan die niet bij jou komen wonen
Nee bij mij
Jaaaa mijn kat kan nu ook high-fiven Helemaal trots op m’n moppie haha.
Ik beloon natuurlijk steeds met een brokje en als ze vindt dat ze nog niet uitgesnoept is blijft ze in de lucht naar me high-fiven om er toch nog een te ontfutselen
Hee hoi, zijn hier ook mensen die in een bovenwoning wonen met een portiek en hun kat naar buiten laten? Dus gewoon de deur open doen voor je kat? Ik heb een binnenkat, maar vraag me af of het niet gewoon kan of haar toch naar buiten te doen. Ik woon in een rustige straat en zou een beschut plekje voor haar kunnen maken zodat ze daar altijd kan schuilen. Anyway, vroeg me af of iemand dit of heeft uitgeprobeerd of dit succesvol op deze manier doet!
Mijn kat is een paar dagen naar het pension geweest en zoals altijd heeft de eigenaar een uitgebreid (onleesbaar) verslag geschreven. Hij schrijft echt alles op, van wat ze eet en drinkt tot haar favoriete slaapplekjes en wat voor kattenkwaad ze heeft uitgehaald. Kattenmensen zijn echt leuk.
Heeft iemand er ook ‘last’ van dat de kat op hoekjes van kussens kauwt? Kat kauwde op alles toen ie tandjes aan het wisselen was. Toen hebben we de bank afgeplakt en de kussens legden we ‘s nachts ook weg. Nu ging het al maanden goed met de kussens en sinds een week heeft ie het twee nachten weer gedaan (score: 3 gore harde kussen hoekjes). Herkent iemand dit?
Ik vraag me af of het verveling is. Nu mag ie ‘s nachts niet naar buiten, misschien helpt het als ie dat wel kan…
Verhaart jouw kat veel? Ik heb ongeveer net zo’n bank als jij hebt qua stof, hoe hou je die schoon?
Ik ben @Keerbeer niet, maar heb ook ongeveer zo’n bank qua stof en kleur en een lichte kat. Wat bij mij heel goed helpt is af en toe met zo’n raamwisser eroverheen gaan:
Hij verhaart enorm veel en dat is inmiddels ook een kwestie van acceptatie haha. Op de bank ligt eigenlijk vrij veel haar maar op de foto zie je die niet
Maar een raamwisser helpt inderdaad goed! Nadat ik de bank gestofzuigd heb haal ik er ook nog weleens zo’n plakroller overheen om de laatste haren weg te halen.
Onze bank en stoffen stoelen zitten idd ook helemaal onder de haren
Deze tip had ik nog niet eerder gehoord!
Ah ja een raamwisser heb ik ook gebruikt en een kledingroller ook, maar krijg toch niet ALLE haren weg. Vind dat zelf niet storend wantja mijn hele huis bestaat uit kattenharen, maar vooral voor bezoek vind ik het vervelend.
Wat betreft haren, een raamwisser gebruikte ik ook weleens, maar mensen koop dit ding:
Deze werkt echt goed! Het heet een froggyroller.
Die heb ik ook maar haalt alsnog niet alles weg, die haartjes gaan echt in de stof zitten