Kattentopic #2 (Deel 1)

Mijn kat komt uit het asiel en heette daar Kayleigh. En het is me echt te Amerikaans :’) ik vind een naam verzinnen moeilijk, want je wil toch dat t enigszins bij het karakter van je kat past.

Ja, ook waterige oogjes! Maar dat heeft ie wel vaak als hij buiten is geweest. Hij lijkt niet ziek, eet goed en gaat naar buiten, niets aan de hand lijkt het. Soms zijn die oogjes weer weg, en zoals nu zijn ze weer heel erg.

Als ik zoek op ontstoken ogen kom ik veel ergere dingen tegen :sweat_smile:

De rosse geeft mijn zwarte kat dagelijks een wasbeurt tot zijn grote ergernis :sweat_smile:

14 likes

Zes maanden later :sob::heart:

37 likes

Om jaloers op te worden hoe chill hij er bij ligt.

41 likes

Ik heb vandaag een volwassen poes geadopteerd, het is nu al super gezellig met elkaar.

Wel is ze dat ze in de drie uur dat ze nu thuis is nog niet naar de kattenbak geweest, is dat normaal? Ik heb haar er al een paar keer in gezet maar ze loopt er gewoon uit

19 likes

Ja hoor ze moet denk ik nog wennen. Komt vanzelf! Mijn katten gaan ook maar 1 a 2 keer per dag naar de bak. Niet teveel aandacht aan besteden lijkt me beter dan haar erin zetten, dat kan voor stress zorgen.

1 like

Wat leuk :heart_eyes_cat: komt goed hoor, ze weet nu waar hij staat! Mijnes hoeft ook maar een keer of 2 per dag, komt vanzelf!

1 like

Komt goed hoor! Als ze het nu nog te spannend vindt, zal ze vast 's nachts wel gaan. No worries!

1 like

Bedankt iedereen, ze is nog steeds niet geweest dus ik hoop dat ze snel gaat

Mijn kat kende de vulling die ik gebruikte niet en liep toen ook steeds weg van de bak. Ik heb toen de vulling gekocht die hij bij zijn vorige huis ook kende en dat gemengd. Toen ging hij wel!

1 like

Staat er een kap/deksel over de kattenbak? Zit er een luikje in? Misschien is dat eng. Waar staat de kattenbak? Als dat bijvoorbeeld is op een plek waar heel de dag iemand is, kan dat bedreigend aanvoelen.
Kattenbak vlak naast eten/drinken, vinden ze ook niet leuk.

1 like

Bedankt iedereen! Ik was vannochtend naar het werk en toen is ze gegaan :muscle: blijkbaar had mevrouw wat privacy nodig

10 likes

Echt een heerlijk niet fotogeniek beest

32 likes

Nogmaals het bankje, maar nu met mijn andere kat. Alleen onze rode kater vindt het (nog) niet boeiend haha.

:heart:

31 likes

Leo en Mientje wonen nu iets meer dan 3 weken bij ons en oh ben elke keer weer zo verliefd op ze. En ze groeien zo snel, meh!

50 likes

Ze is prachtig :heart:

1 like

Dit zijn denk ik de mooiste katten die ik ooit gezien heb :joy:

1 like

Oh die voet op de eerste foto, weet niet waarom maar vind dat mooi om te zien dat ze die teentjes dan helemaal spreiden :heart_eyes:

4 likes

Hahaha aaah dat is lief, elke kat heeft iets moois en liefs hoor! Heb zo veel likes uitgedeeld hier💕