In augustus zijn een behoorlijk aantal tanden en kiezen getrokken van m’n kat maar ze herstelde niet goed. Er zitten nog verdikkingen in haar mond, we zijn een aantal keer terug geweest op controle maar het blijft te instabiel en nu willen ze de rest van haar gebit ook trekken en een biopsie doen om te kijken of het geen tumor is. Arm dier trok die narcose maar matig en nu moet ze weer zo sneu.
Aah dat is dus echt zo. Ik loop al een week te roepen dat ze zo lekker zacht zijn en zat me al af te vragen waarom ik het hiervoor niet zo waardeerde
@Ferngully
Ach wat sneu inderdaad hopelijk helpt het nu wel genoeg!
We gaan zo onze kittens ophalen en ik ben zoooo zenuwachtig, haha. Kan echt niet wachten!
Fotooooo’s!!!
Ik heb helaas geen tips. Ze eet hier ook niks verdachts ook al zou het haar leven makkelijker maken (En dat van mij ;)).
Heb je nog advies gehad over voeding? Mijn kat (die met de grotere brokjes en ook amper tanden) lijkt ze namelijk ineens niet meer goed weg te krijgen. Heb maar een zak kleine brokjes gekocht. Die eet ze wel, de grote vallen steeds uit haar bekje. Ze moet normaal ook wel moeite doen en dat was juist goed schijnbaar. Maar dit is gewoon zielig. Ik zie niks geks maar ga wel maandag even met haar naar de dierenarts met haar.
Ja ze heeft dus helemaal geen tandjes meer, afgezien van een paar voortandjes. Niks om mee te kauwen! Dus tandsteen was ook niet echt een issue gelukkig. Maar kon gewoon, normale brokjes blijven geven. Geef brokjes van Hill’s (die kreeg ze in het asiel ook). Die zijn iig graanvrij/arm. En 1/2x per dag beetje natvoer!
Ah fijn. Hoef je niet te gaan plooien met nieuw spul!
Hill’s ga ik onthouden. Er zit overal al snel veel graan in dus goed om te weten en dat is ook wel aardig goed verkrijgbaar. Dank je
Hier zijn ze: Leo en Mientje, gelukkig ben ik volgende week vrij en kunnen we lekker knuffelen en spelen. Oh ben zo verliefd
Sorry als de foto’s mega zijn!
Wat een lieve pluizenbollen!
Oh wat zijn ze mooi!!
Ahhhh wat een mooierds!
De kat van ons complex heeft sinds vrijdag een oorontsteking en zijn baasjes gaan pas morgen naar de dierenarts. Hij ligt nu op mijn bed en ik vind het zó zielig. Het is zo’n lieverd, ik kan wel janken
Oooh wat een mooie beesten. Leuke namen ook
Pfff… Kat hield vanmorgen weer d’r brokjes niet binnen. Gaf d’r letterlijk maar 7 gram! Ik ga nu proberen een tijdje alleen natvoer geven en kijken wat er dan gebeurt (hallo faillissement ).
Iemand anders nog tips voor zeer licht verteerbare brokken voor een 10 jarige poes zonder tandjes? Heb Hills geprobeerd iig en dat valt dus niet goed lijkt wel?
M’n vriend en ik waren gisteravond een stuk gaan lopen. Toen we weer in onze wijk waren, kwamen we een katje tegen (volgens mij nog jong) die helemaal enthousiast naar ons toekwam. Ja, die moet ik dan natuurlijk aaien. Alleen ging hij toen helemaal met ons meelopen naar huis en heeft hij een hele tijd voor de schutting zitten mauwen
Ja nu moet je die wel in huis nemen
Ja hou op ik was in staat om hem mee naar binnen te nemen. Maar dat is natuurlijk belachelijk want het is gewoon iemands kat
Maarja, liefde op het eerste gezicht.
wauw wat een cuties
Onze kitten is ook bij ons sinds vandaag, maar nog erg schuchter, hij heeft zijn plaats nog niet verlaten.
leuk! Gewoon ff de tijd geven om te wennen, komt vanzelf goed!
Dankjewel voor de berichtjes. Ze zijn echt zulke schatjes! Het viel me op dat ze totaal niet bang waren de eerste dag.
Vandaag naar de dierenarts geweest voor de laatste vaccinatie en voor het chippen. Ze zijn nu een beetje grieperig, geen honger en weinig spelen. Dat had de dierenarts al wel voor gewaarschuwd gelukkig.
Dat je zo snel verliefd kunt worden op 2 beestjes zeg♥️