Staat er bij jouw besteding wel echt “verzonden” of iets dergelijks? Zo niet, dan hou ik vandaag de post goed in de gaten haha.
Heb je hem al in elkaar? Wat vindt je kat er van?
Staat er bij jouw besteding wel echt “verzonden” of iets dergelijks? Zo niet, dan hou ik vandaag de post goed in de gaten haha.
Heb je hem al in elkaar? Wat vindt je kat er van?
Via mijn account staat er ook nog steeds in behandeling, dus denk dat ze de statusupdate gewoon hebben overgeslagen.
Ik had het eigenlijk gekocht als kerstcadeau voor ‘m, net wel even open gemaakt om te kijken of het compleet is en niet kapot en hij is moooooi. Dus nu twijfel ik of ik het niet gewoon al in elkaar zet want nog bijna 2 maanden wachten is ook wel stom.
Oeh dan hou ik het in de gaten, dankjewel!
Oh en ik zou hem zelf al gewoon neerzetten (ze drinken écht beter met die dingen, dus alleen maar goed voor je kat), maar ik vind het wel enorm lief dat je die fontein als kerstcadeau voor je kat hebt gekocht.
Ok ik kan morgen met poezel naar de DA gewoon even ter controle. Maar iemand tips voor d’r in de reismand te krijgen? Mss lukt het makkelijk, maar heb er geen ervaring mee.
De asielmeneer pakte dr toen bij dr nekvel en dat gaat me sowieso niet lukken. Zet ‘m sowieso vanavond al in de woonkamer en leg dr de deken in waaronder ik op de bank lig en zij ook vaker bovenop ligt.
Jammer haha. Nouja dan maar gewoon in een la verstoppen als ik aan het werk ben en ze het een leuk speeltje blijken te vinden.
Beetje vergelijkbaar met @DikkeKip. Ook de timing van ‘lekker weer’ wat mee laten spelen. Eerst met tuigje, later onder supervisie in de tuin. Na een aantal keer hem van de schutting af te hebben geplukt, hebben we hem ‘laten gaan’. Naja eigenlijk was ie niet te houden. Denk dat ie toch wel 8/9 maanden was voor we dat deden. Het is een beetje overbevolkt hier qua katten en je wil dat je kat een beetje zn mannetje kan staan tegenover de anderen.
Misschien met een snoepje erin proberen te lokken? En vooral even van te voren proberen of ze er makkelijk in gaat. Die van ons gaat er heel makkelijk in, dus heb ook niet echt andere ervaringen. Maar zodra ik er een snoepje in gooi rent ie er achteraan haha.
Heb ‘m nu in de woonkamer gezet met het dekentje erin. Ze heeft er wel al half in gesnuffeld XD. Ik koester hoop!
Wij leggen altijd een snoepje voor de reismand, eentje vooraan in de reismand en eentje helemaal achterin. De eerste twee pakt ze en dan snel weg wezen, maar omdat ze tóch het derde snoepje ook wil, kruipt ze zelf helemaal in de mand. Dan doen we het deurtje snel dicht.
Kan je de poes normaal wel oppakken? Want zo ja, dan zou je gewoon de poes kunnen pakken alsof er niks aan de hand is, kroel geven en dan snel in het mandje duwen. Voor de handigheid zet je m dan zo neer dat de opening naar boven richt. (ik heb zelf een mandje met een luikje aan de bovenkant, maar je kan ook het mandje op z’n kant zetten).
Verder helaas geen tips, mijn katten slapen zelfs graag in het reismandje, dus meestal zet ik het mandje smorgens al klaar met een dekentje en dan liggen ze er al in klaar en hoef ik alleen het luikje nog te sluiten
Succes! Komt vast goed. Gewoon op tijd beginnen met ‘vangen’. Ik denk altijd maar zo: liever 10 minuten “te vroeg” in het mandje maar wel een minder stressvolle ervaring, dan helemaal hysterisch achter je kat aan moeten rennen omdat je moet haasten voor de afspraak.
Ze houdt er niet van om opgepakt te worden! Althans, 1x geprobeerd en dat vond ze niet chill XD. Dat mandje rechtop zetten is mss nog wel een idee ja, zo stond ie ook toen de asielmeneer haar in de mand stopte.
Haha cute! Je kan de hele bovenste helft ook van het mandje afklikken en dan poes er inzetten en snel de deksel erover doen. Maar het lijkt idd geen probleem te worden
Hahah ze heeft een nieuw favo mandje denk ik!
Nou, laatst had iemand hier geplaatst van als het kouder wordt komt de kat meer knuffelen. Ik dacht dat dat maar gold voor één van mijn katten, en dat de ander gewoon geen schootkat was.
Maar ondertussen zit ik er de afgelopen week dagelijks zo bij, lekker warm wel.
Ok de poes wilde niet in de reismand en heb haar erin gedwongen. Nu haat ze me vandaag sowieso, maar ze is gelukkig gezond! En ze heeft idd helemaal geen kiesjes meer, alleen een paar voortandjes. Ze heeft voor de zekerheid een ontwormpilletje gehad en heb pasta meegekregen tegen haarballen. Die weigert ze natuurlijk te eten, dusssss XD. Heb ook niet het idee dat haar d’r mega dwars zit. Iemand nog tips voor die haarpasta te dwangvoederen? Heb ‘t al onder natvoer gedaan en ze trekt d’r neusje er voor op.
Die van ons wil er ook niks van weten, en het heet nog wel ‘smakelijke’ pasta haha! Ik smeer het altijd een beetje rond zijn mond en duw het beetje naar z’n tanden. Laatste beetje op z’n poot smeren, dan likt ‘ie het er wel af.
@Tampie Ik heb ook zo eentje met een wit kopje, zwart aan haar ene oor en ros aan haar andere oor. En de mijne kijkt ook zo lekker grumpy als die van @Duchess, haha
Mijn kat heeft weer zijn wintervachtje en hij is echt een stuk zachter nu