Kattentopic #2 (Deel 1)

Genieten :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Slechte foto’s, maar mijn kat kan high fiven en het is heel schattig :heart_eyes_cat:

42 likes

Omg hoe heb je dit geleerd :smiling_face_with_three_hearts:

Koekjes in de aanslag en hand omhoog houden in high five (ik zeg erbij ook “high five” maar weet niet of dat per se helpt/nodig is). Wanneer ze het hand aanraakt meteen een koekje geven. Gaat uiteraard niet per se van de eerste keer, maar zij wilt een koekje, ziet het hand en zal uiteindelijk wel een link leggen.
En dit dan herhaal, herhaal, herhaal. Zo heb ik haar ook “zit” geleerd :sweat_smile:

2 likes

Aaaah ik probeer dit ook al tijden te leren maar mijn kat duwt haar neusje tegen mijn hand in plaats van d’r pootje. Wel heel schattig ook

3 likes

Blijven volhouden! Misschien dat ze je hand ooit wel met haar pootje (al dan niet per ongeluk) aanraakt, en dat echt meteen koekje geven. Vanaf dat de link gelegd is, gaat het snel.

1 like

23 likes

Lekker in het zonnetje

30 likes

Iemand is kwaad omdat hij niet buiten mag (moet naar DA)

29 likes

Hahaha echt een boos kopje heeft hij

Ja echt! Zo grappig (maar ook zielig, sewens in zo’n kooitje - arme beesie)

1 like

Oh man, onze poes wordt volgende week gesteriliseerd en dan mag ze daarna 10 dagen niet naar buiten, totdat de wond volledig is genezen. Dat vindt ze als voormalig zwervertje NIET leuk en dat zal ze laten weten ook (veel miauwen). Ik kijk er nu al tegenop.

1 like

Ik ben nog steeds zo blij met mijn baby, kon gisteren bijna huilen van schattigheid toen hij weer eens in mijn armen lag te slapen

34 likes

Jouw baby doet me nog altijd zooo aan mijn kat denken, heb ik al eens eerder gezegd. :stuck_out_tongue::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik voel alvast met je mee! Deze is ook een voormalig zwervertje, vindt het idd niet leuk om niet op stap te kunnen.

Het leukste van onze vakantie vond ik het moment dat ik de kat weer zag.

5 likes

Hey dacht weer ff dat je die van mij op je schoot had liggen, haha! Twins!!

Edit: zo schattig, ben vandaag voor de verandering de hele dag thuis/binnen geweest en zie nu pas hoe lief mijn katjes voor elkaar zijn. Zitten elkaar steeds om en om te likken enzo :heart:

2 likes

Heeft iemand nog tips voor leuke planten die catproof zijn? Wat basics zoals graslelies, bananenplant etc. heb ik al. Heb er een aantal weggezet omdat ze giftig zijn, maar wil er toch iets voor in de plaats! Vind op internet steeds dezelfde basic lijstjes…

Calathea, pannenkoekplant, pachira, hertshoornvaren, oliftantenpoot, de meeste palmen (Kentia, kokospalm etc), de meeste vetplanten (niet aloe Vera), bromelia, orchidee, maranta, Hoya

Heb je ze weggezet uit voorzorg of omdat je kat er echt aan eet? (Want in het geval van het eerste: mijn katten hebben geen interesse in de planten dus ik heb ook niets weggezet.)