Oh link hierboven had ik niet gezien haha. Het gaat om uitwerpselen dus lijkt me dat ze ook urine bedoelen? Poep schep je er uit, maar urine gaat echt in die korrels zitten, het lost niet ineens op ofzo. Ik dacht ook dat er korrels zijn die je in het toilet mag gooien, maar dat komt uiteindelijk ook in het milieu terecht toch.
Misschien waag ik er eens een telefoontje naar mijn gemeente aan.
Lijkt mij weer zo dubbel om dat zaagsel dan in een vuilniszak in de grijze te gooien? Ik deed dat dus met die kleikorrels altijd wel.
Ik ging alleen maar softballetjes halen voor de katten en kwam met dit thuis. Waren ook mooie krabpalen. Pfff dierenwinkels zijn echt mijn zwakte.
Echt eeuwig zonde dat één van mijn katten de bakjes altijd omgooit en ik dus niet van die schattige schaaltjes kan kopen. Zag laatst ook zulke leuke bij de Action, maar helaasss. Zit toch te denken om die waterfontein die hier laatst gedeeld werd te kopen.
Ik had speciaal dat hogere bakje gekocht zodat mijn kat zijn eten er niet meer kan uitvallen. Nu haalt hij het er uit met zijn poot en valt het nog op de grond.
Koppige beesten.
Ze is echt niet de slimste van onze twee katten. Snoepjes moet ik bijvoorbeeld voor haar hoofd houden anders ziet ze het niet. Misschien heeft ze nu het licht gevonden.
Dit is echt geweldig! Katten zijn het leukst als ze evil kijken haha.
Ik denk dat hij je vannacht gaat vermoorden
Hij heeft het uiteindelijk (natuurlijk) voor elkaar gekregen om een likje smeerkaas te krijgen. Ik hoop dat ‘ie me spaart.
Heeft een van jullie ervaring met het gebruiken van een luierafvalbak voor kattenbakspul? Mijn kat maakt de kattenbak wel vol in een dag en ik mag geen losse dingen in de gezamenlijke vuilnisbakken gooien (ook niet in een boterhamzakje oid). En om nu steeds een echte vuilniszak te gebruiken vind ik ook zo wat. Houdt zo’n bak de geur een beetje tegen? Ik woon alleen, dus zonder kat kan een normale zak wel een week mee eigenlijk.
Ik doe nu hetgeen ik uit de kattenbak vis in een pedaalemmerzak en die doe ik er dan 3x om heen en knoop ‘m dan dicht en stop ‘m in de prullenbak. Moet zeggen dat dit best werkt, maar is alsnog niet echt plastic minded . Zat eerst ook over een luieremmer te denken, maar ik vraag me af of dat echt helpt. Je moet er sowieso een zak omheen doen lijkt me.
Ok als ik nu ‘s nachts naar de wc ga dan blijft de kat daarna echt rond mijn benen lopen en wil echt mee de slaapkamer op. Duurt steeds een kwartier ofzo voordat ik weer mijn kamer op kan . Gaat ze dit ooit afleren, vast niet he HAHA
Ja, klopt! Maar voor zover ik het begrijp gebeurt dat in de emmer? Dus als je hem opent dan staat het zakje open en als je hem sluit, dan sluit het mechanisme het zakje. Ben helemaal niet thuis in deze wereld :’) dus kan dat dit niet klopt
Bijvoorbeeld (Bekijk Tommee Tippee Twist & Click Starterpack Luieremmer - Met 6 navulcassettes - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-twist-click-starterpack-luieremmer-met-6-navulcassettes-wit/9200000110451667?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp)
Jawel, als je haar binnen laat
Hebben jullie wezenlijk verschil gemerkt toen jullie gecastreerd werd en hij daarna rustig werd? Ik heb onze oudste kater pas met een halfjaar in huis gehaald, en toen direct laten helpen dus hij er rustiger van is geworden weet ik niet.
Maar onze kitten (bijna 17 weken dacht ik) laten we over 2 maanden ook helpen. Hij is nu ZO druk haha. Als we weggaan laten we hem in zijn kamertje, anders is alles stuk in huis. En onze oudste (4 jaar) heeft dan ook geen rust. Ben echt benieuwd of een castratie iets doet/helpt in het rustiger worden.
Ik had gehoopt dat mijn kater wat rustiger zou worden na de castratie, maar ik merk eerlijk gezegd echt geen enkel verschil… Verschilt echt per kat is mij destijds ook verteld.
Mijn ouders hebben zo’n ding voor hun katten, na een paar dagen ga je hem echt wel ruiken vind ik!
Ik heb bij beide (kater is met 6 maanden en poes met 3 jaar geholpen) echt geen verschil gemerkt. Ja poes was een week boos omdat ze een romper aan moest maarja dat gedrag had ze ook al toen ze nog wel een baarmoeder had.
Ah jammer! Dan is het het net niet echt waard denk ik. Leek zo’n life hack haha