Ik maak me een beetje zorgen kat is al uren weg zonder even tussendoor zijn neus te laten zien. Kan hem nu ook niet gaan zoeken…
Update na 2 uur: nog steeds niks. Ben net een rondje gaan lopen door de buurt maar helaas.
Ik maak me een beetje zorgen kat is al uren weg zonder even tussendoor zijn neus te laten zien. Kan hem nu ook niet gaan zoeken…
Update na 2 uur: nog steeds niks. Ben net een rondje gaan lopen door de buurt maar helaas.
Ow nee wat naar! Je hebt dit vast al geprobeerd maar met een bakje eten buiten rammelen? Of met het zakje snoepjes of iets anders waar hij altijd op reageert? Heb ook wel eens gelezen dat je de kattenbak buiten moet zetten dat ze daar qua geur op afkomen van mijlen ver als ze verdwaald zijn…
Heb je al geprobeerd een donkere handdoek/theedoek over de draagmand te leggen? Soms reageren ze daar heel goed op. Wel zorgen dat je een speeltje open laat, zodat ze lucht krijgen.
Heb ook wel eens feliway geprobeerd maar dit hielp naar mijn gevoel niet echt.
@OhMyGosh al nieuws? Kattenbak buiten zetten is inderdaad de beste optie! En met snoepjes lawaai maken.
Deze ligt echt heerlijk bij me te snoezen. Hij is zo in slaap gevallen en nu hangt dat koppie zo naar achteren
En @the.rebel.club
Helaas nog steeds niks…ik ben al een rondje gelopen met snoepjes maar geen spoor van hem. Ik zet straks eten en water neer buiten, kattenbak is ook een goede!
Zo kut dit…
Hahaha hij kijkt ook echt zo van “hooooman kijk dan wat ik heb gevangen!!”
Ja, dat helpt een beetje om het te ‘rekken’. Het duurt dan iets langer voordat hij wild wordt.
Wauuww wat een mooie kleur ogen! Mijn kat lijkt qua tekening op jouw kat, maar een heel andere oogkleur.
De eerste foto openbaar op het forum van m’n poezenkind Ze is nu 2 weekjes bij me. Nog wel een beetje schrikachtig en soms angstig, maar wel helemaal zen op m’n bed (en dit was al op dag 3 haha).
Edit: @FrozenFlame ik weet niet waarom ik op jou reageer? Haha. Foutje!
Geen probleem deze foto had ik niet willen missen.
Wat lief dat ze al zo op haar gemak ik op je bed! Hoe heet ze?
Wow echt bijna kopietjes ja!!
@Spaarlamp jaa hij is zo leuk en lief, komt ook direct aangerend als hij me hoort. Ben gewoon trots op hoe goed hij het doet. Hij is echt een allemansvriend, mega sociaal en zoooo makkelijk
Zoë heet ze. Ze is zooooo schattig als ze zo ligt haha. Nu snap ik waarom mensen vaak foto’s van hun dieren willen laten zien. Herken mezelf niet meer tegenwoordig
Ahh wat een lieve naam!
Hahaha ja vooral in het begin was mijn complete fotorol kat.
God hij is weer terug hoor! Ik keek net nog 1 keer in de tuin en hij zat er weer. Niet goed voor mijn hart dit!
Yassss fijn!
Ik had even wat stoelen op elkaar gestapeld op het terras, en natuurlijk is dat weer een mooi ligplekje
Ok Dolly is in da houseeee. Moet haar gewoon op haar eigen gemak laten wennen he? Ze heeft al heel veel plinten en meubels kopjes gegeven, maar ze zit nu onder de waszak (zo’n ikea ding in een standaard). Niet de hele tijd onderuit proberen te krijgen toch?
Heb ook het idee dat ze niet kan traplopen of het niet kent? Heb dus net halsoverkop nog een tweede kattenbak gehaald: nu staat er eentje beneden in de hal (buiten hal is beneden niks) en in een de badkamer.