Kater topic

Hahaha dat hoort bij een kater en altijd toch weer drinken, ik vaak dezelfde dag nog.
Maar nog een voordeel: als je moet braken spoelt het zo weg onder de douche!

3 likes

Ik moet eerst ook nog een treinreis maken. Waarom kwel ik mezelf

1 like

Ik ben eindelijk weer een beetje ok (aka ik kan weer eten). Heb er de hele dag over gedaan maar goed :sweat_smile:.

3 likes

Au mn hoofd

Ik dacht dat ik een kater zou hebben vandaag, maar niet gelukkig. Ik vind altijd een kommetje bouillon en een ei ook goed helpen, wel vet random inderdaad haha. En cola is inderdaad echt katerspeed, magisch spul

1 like

Heb ook een kater :frowning: ik heb net nog ff een middagdutje gedaan en drink nu een kopje bouillon, dat zout werkt altijd goed bij mij.
En ff douchen zo, voel ik me wat frisser ook.
Ben wel misselijk en heb hoofdpijn haha ellende

Same. De tweede dag ben ik gewoon nog een beetje shaky… en ik ben nog niet eens 25.

2 likes

ik ben 32 en katers duren hier inmiddels 2 dagen, echt fuck my life !!!

3 likes

God ik ben 25 en heb dat al. Doffe ellende zeg. Toen ik 16 was kon ik rustig stappen op vrijdagavond, ‘s ochtends weer werken op zaterdag en in de avond weer op stap met telkens vrij veel drank. Echt; HOE dan? Als ik nu drie bier op heb dan heb ik al spaghetti benen haha. Vind het de kater ook steeds minder waard moet ik zeggen.

3 likes

Even nieuw leven inblazen:

Wat zijn jullie favo anti-kater tips?

Mcdonalds

1 like

Vanille cola
Bamisoep met ei erdoor (zout en vocht)

3 likes

Cola of Fanta
Waterijs

Iets moeten doen in plaats van lamlendig in mijn bed blijven liggen. Van dat laatste duurt mijn kater echt tot de avond, en van dat eerste kom ik de dag gewoon ok/normaal door.

1 like

Douchen en slapen. Mijn katers worden tegenwoordig steeds erger. Ik drink meer, maar word ook ‘ouder’ natuurlijk en nu helpt er echt niks meer :frowning:

1 like

Cup a soup voor het zout!! Beste ooit
En cola

1 like

Vlak voor je gaat slapen, kalium tabletten slikken met een flesje kokoswater, of nog beter water met een zakje ORS erin gemixt.

Dan heb je überhaupt geen kater. Ik vergeet het vaak, tegen een kater doe ik meestal Douchen, dan ORS water, dan zout eten en dan cola.

3 likes

Ik kon mij deze tip vannacht nog herinneren en echt dankjewel. Ik voel mij goed en met de hoeveelheid drank die ik gisteren heb gedronken had ik normaal alleen de hele dag in bed kunnen liggen.

1 like