EN cola! Dat is echt mijn lifesaver in tijden van katers. Water krijg ik echt niet weg of ik moet gelijk kotsen. En een stuk of 4 frikandellen werkt ook wel.
Zijn jullie ook altijd zo intens geil tijdens een kater?
Nee maar moet wel altijd heel veel schijten
Geen idee of dit klopt, maar ik vind AA wel altijd lekker met een kater. Verder drink ik graag cola of melk en vet eten idd. Gebakken eieren en chips. En zo lang mogelijk slapen
Jaaa cola!!
Ja samen een kater hebben is echt Mn fave, mis Mn huisgenootjes altijd het allermeest op ochtenden na uitgaan. Vroeger lagen we dan met zn 3en in badjas met allemaal kussens en dekentjes op elkaar te hangen in mijn bed terwijl we stomme realityshows keken en dan om en om snacks uit de keuken haalden en tosti’s bakten etc.
Toen was een kater nog gezellig.
Ik had dit topic gisteren moeten hebben man man man
Pfff ik word ook echt een oud wijf. Gingen we gisteren wijn drinken bij vrienden en lig al de hele dag in bed en ik moet straks nog werken. Die vriendin appt dat ze om 11 uur alweer aan het hardlopen was hoeee dan.
Zoooo veel hoofdpijn
ORS!
Zo kut. Als ik een kater heb kan ik geen paracetamol of ibu nemen tegen de koppijn. Overgevoelig dus als ik het neem moet ik de hele dag kotsen
Ik heb mn ontbijt weer uitgespuugd dus ik ga nu nog een keer proberen wat te eten. Ik heb het heel erg naar mn zin maar voel me echt slecht helaas
De likes zijn mijn uiting van medelijden. Ik herken het maar al te goed. Veel sterkte
Dankjewel ️ Ik heb net een boterham op en voel me oke!
Goed zo!
Fijn dat je het naar je zin hebt! Voordeel van een kater, hij gaat ook weer voorbij:) vergeet niet te drinken en bij mij doet tandenpoetsen me ook altijd beter voelen. Veel plezier nog!
Mijn katertip: in bad liggen
Lekker netflixen en als je dat niet aankan gewoon ogen dicht en niks doen
Maar niet te warm maken!! Anders verga je van de opvliegers
En als je geen bad hebt helpt onder de douche gaan zitten ook haha
Haha ja heerlijk! Lekker dat water op je laten stromen en van ellende maar gaan zitten
Ga ik doen zometeen. Zodra ik niet het gevoel heb te moeten overgeven haha. Nu denk ik ook echt: is dit het dan waard? Waarom drink ik?
Heb voor morgen AA drink en instant noodles gehaald, ben nu wel goed voorbereid