Voor na het dronken topic.
Ik word net wakker met twee geschaafde knieën en een kaassouffle in bed. Denk dat ik zo moet overgeven.
Ik overweeg de kaassouffle op te eten.
Voor na het dronken topic.
Ik word net wakker met twee geschaafde knieën en een kaassouffle in bed. Denk dat ik zo moet overgeven.
Ik overweeg de kaassouffle op te eten.
Mooie tegenhanger. Sterkte vandaag.
Argh ik had me vorig weekend zo voorgenomen niet meer te drinken en wie ligt er nu met een kop als een bushokkie in bed? Ja hoor
Omg hoe gaat een kater weg. Ik heb nog nooit een kater gehad maar nu echt een 10+
als ik echt een erge kater heb pak ik altijd 2 ibuprofen en drink kleine slokjes water, en als het kan een boterham eten ofzo
dan is het bij mij na een halfuur meestal wel weg!
Cola light cola light is zo lekker net als sprite.
Ik ben mega brak en heb mezelf uit bed gesleept omdat er een loodgieter iets kwam repareren. Wel gedoucht etc, deur opengedaan en koffie gezet. Zie ik nu net dat ik mn make up, die ik in de douche van mn ogen heb laten spoelen, niet van mn hoofd had gehaald. Dus ik heb opengedaan en met die vent gepraat alsof ik in een spookhuis werk.
Proberen zo veel mogelijk te slapen en je lijf te rehydrateren. Ik drink graag een heel pak dubbelfris ofzo. Vet eten helpt ook. En ik doe dit nooir maar ik hoor dat sportdrank ook goed is omdat dat je verloren mineralen (?) weer aanvult.
Ik ben op kamp!! Afschuwelijk. Ik ga maar gewoon boterhammen met kaas eten en veel water drinken. Wat een hel
ik heb gisteren na een aantal cocktails besloten dat ipv een maandabonnement ik een jaarabonnement neem bij de sportschool (en ook gelijk gekocht natuurlijk) omdat dat ‘extra motivatie’ zou zijn om te gaan
vorige keer dat ik een maandabbonement had ben ik geen enkele keer geweest, ben echt achterlijk. ga maar kijken of ik er alsnog een maand van kan maken
Ja of een tosti? Mijn geheime wapen is ook wel chocomel of fristi, misschien is dat er? Heb je het leuk op kamp? Sterkte!!
Gebruikt iemand wel eens anti-kater recepten? Zoals een smoothie met rauw ei ofzo?
Lig ook met een flinke kater in bed en ‘moet’ vanavond weer. Wil vanmiddag ook nog even de stad in dus nu overweeg ik ORS te nemen
Ik ben echt K.O. maar het was wel een leuke avond. Vanavond heb ik ook plannen maar ik sla de tequila wel echt ff over
Zag dit topic en dacht even dat het over katten ging Maar sterkte aan jullie!
Heb net gekotst. Eerste keer ooit dat ik kots van de drank en ook sowieso eerste keer in acht jaar dat ik uberhaupt kots. Maar ik voel me zooveel beter. Super raar want mn laatste biertje is al wel 12 uur geleden
Ik had vorig weekend ook 2 dagen achter elkaar gedronken en na nacht 1 dacht ik echt ‘HOE GA IK DIT EEN 2e NACHT DOEN’. Het antwoord is echt gewoon weer drinken
Overigens ga ik altijd direct douchen > ontbijten met gebakken ei > 2 para’s erin
Present! Ik ben nog wakker maar ik voel dat de kater gaat toeslaan. Geeft niet want ik ga hem gewoon weer verdrinken op info the woods
haha veel plezier in het bos!!
Hier mijn tips:
Sowieso is het goed om samen met iemand brak te zijn!! Voel me dan altijd zoveel beter.
Ik ben nu ook brak en lig nog in bed maar ga om 13:00 echt opruimen enzooo