Mijn collega’s lieten me enkele maanden geleden weten dat Stijn naar één van onze kantoren was geweest. Helemaal onder de radar want anders was iedere vrouw vast toevallig ook daar aanwezig .
Hahah, eerste wat ik riep toen ik Stijn zag is ook: jezus wat een hete vent. Ben niet de enige blijkbaar! Vind het programma nu al zoveel leuker dan kamp van koningsbrugge! Jeroen van Koningsbrugge voegt echt geen drol toe, en liep volgens mij alleen maar in de weg. Ahw, maar Tom Waes ook: lekker naar bed toe. En Fly: eh, ze hebben nog 3 minuten. Vond het wel heftig om te zien hoeveel mensen er al in de eerste aflevering uitgingen. Had verwacht dat Feike ook wel door zou mogen eigenlijk. Nouja.
Oh en ik heb ook het idee dat kamp van koningsbrugge bepaalde opdrachten heeft aangepast naar hoe het hier ging. Als je die eerste opdracht in het bos bekeek waar ze lintjes moesten zoeken ging dat in de nederlandse versie veel beter dan de belgische versie (maar goed, kon bijna ook niet slechter gaan)
Ik kijk het met mijn vriend en die ziet zichzelf ook al wel meedoen. Hoop dat er een vervolg komt, want ben wel benieuwd hoever hij het schopt.
Vond het wel chill dat die Davide eruit lag. No pain no gain, rot op man.
Present!
Die boksopdracht vond ik bij Koningsbrugge ook echt heftig haha. Ben benieuwd
Wow ze hebben gewoon een touring car? Haha chill
Hoppatee, 1 uur slapen en gaan met die banaan
Ik tunede iets later in. Dus snap de opdracht niet. Moeten ze van a naar b via een aantal punten?
Ja klopt met een kaart en kompas
Oeiiiii ze mochten die weg niet nemen
Oh ik was t vergeten! Even terugspoelen!!
Deze gast heeft bergen beklommen maar kan geen kaart lezen of wat? Dan was hij toen vast niet de leider
Die oudere man gaat wel lekker steeds
Wisten die mensen nou van te voren wel een beetje waar ze zich voor opgaven of helemaal niet? Want anders zou je toch verwachten dat je van te voren je kaart- en kompaslees-skills ophaalt
edit: oh die David is wel awesome! Of straf
Ik zat te denken trouwens dat ze t misschien niet nog een seizoen willen omdat het verassings element weg is van t minder slapen en random wakker gemaakt worden.
Maar als je dat weet is het toch niet minder heftig?
Dus ik zou zeggen kan best nog een seizoen
Mocht er nog een seizoen komen denk ik wel dat nieuwe kandidaten wat meer voorbereid zijn door het eerdere seizoen, dat heb je nu niet
Aaaaw wow 300m van de drop off af
Dat je gewoon niet meer weet wat je eindpunt is
En dat je de Runkeeper opentrekt en dat je 16 km in een spanne van 300m om dat punt hebt gelopen
Haha ga maar lekker slapen
O nee toch niet!
Dames ik ga echt goed op die schorre bed stem van Stijn. Cadeautje op internationale vrouwendag