Kamp Waes

Echt zoooo niks voor mij! Ik heb echt m’n slaap nodig.

4 likes

Zooo echt he. Liever 3 stormbanen door de modder dan dit.

3 likes

Ik gaap net zo hard met ze mee :sob:

1 like

Mijn vriend is nu aan t uitleggen dat het echt heel dom is dat ze dit niet kunnen en dat t heel makkelijk is. Je moet eerst weten waar je bent op de kaart en dan gewoon de route lopen.
Hij geeft mij zelfs 50% kans dat ik t zou kunnen :rofl:
Ik zou trouwens echt doodsbang zijn, alleen in een donker bos. Straks kom je een everzwijn tegen :see_no_evil::neutral_face:

3 likes

Wat zijn dit voor barbaarse praktijken haha, wat kut zeg

2 likes

Hahah dat laatste zei ik net ook!! Dat lijkt me het engste :joy:

1 like

Je merkt ook dat hij uit pre-google maps komt aangezien hij de enige is die kan kaartlezen.

4 likes

Haha ja, beetje kinderachtig ook ofzo.

Wel heftig dat ze ook erger worden

1 like

Loop je dan met je kastdeur en stoeptegel

4 likes

Echt genadeloos dit.

Ik stond denk allang ergens jankend om mijn mama te roepen

4 likes

Vind het eigenlijk wel jammer dat die irritante crossfit-gozer van vorige keer niet tot hier is gekomen, die had inmiddels een hele straat aan stoeptegels in z’n rugzak gehad gok ik.

14 likes

Moeten we t ook even over wagenziekte hebben… zo met zo’n zak over je hoofd in de auto

4 likes

Dat gevoel van klappen krijgen omg, daarna zou ik echt keihard janken van adrenaline

2 likes

Drie minuten is zo lang!!

1 like

Echt heh :scream:

Wanneer doe je dit dan ‘‘goed’’? Als je terug probeert te meppen?

Ja en niet opgeven

Oh my goood die arme mensen.

3 minuten vechtsport is op zichzelf al megamegaintensief, en dan zonder slaap en 100 kilometer gelopen en genadeloos door een zeer ervaren goede vechtsporter in elkaar gemept worden is echt next level, al helemaal met 0 ervaring of idee hoe je moet ontwijken of incasseren

3 likes

Maar daarna wel een knuffel van Tom :heart_eyes:

7 likes

Hij is zo lief!

1 like