Kamp Waes

Echt een leuk programma, alleen jammer dat Feike is.

1 like

Ja was zo leuk!

Spoiler voor een van de laatste afleveringen

Dat stuk dat ze feedback krijgen in die tent na een heftige oefening (1 van die scenario’s die ze moesten doen geloof ik) en dat ze echt zowat zaten flirten haha, stikte echt van het lachen toen.

Vond de hele groep in die laatste afleveringen leuk, je kon goed merken dat ze echt een sterke band met elkaar hadden opgebouwd.

2 likes

Ja echt geweldig. Was toen ook gewoon aan het huilen van het lachen. Stijn bleef ook maar lachen en iedereen om hen heen :laughing:.

Spoiler van een aflevering:

Moest ook zo lachen toen hij na het boxen vroeg om nog een rondje :joy:. Zeger was echt zo grappig. En indd de groep was heel leuk en hecht samen. Echt genoten van het programma

4 likes

Oeh een vriendin van mij die obstacle runs doet zou wel mee willen doen!! Weet iemand of je je kan opgeven voor volgend jaar? En of je ook als niet-belg mee mag doen bij Tom?

3 likes

O, wat stoer.

1 like

Er is ook een nederlandse versie. Alleen helaas niet met Tom🤤

1 like

Ja met jeroen van koningsbrugge toch? Ik heb die niet gezien want ik vind hem (sinds zn Volkskrant magazine interview) zo ontzettend on-leuk

@anon4388265 jaaaa zij is ook echt mega stoer. En ze deed vorig jaar ook mee met een wereld(?) Kampioenschap in Amerika.
En ik dacht “ooh als zij obstacle runs zo leuk vindt wie weet is dat ook mijn sport”

Spoiler het was niet mijn sport
(Hier stond een foto van iemand die niet gelukkig was en de consequenties van haar keuzes behoorlijk tegenkwam.)

3 likes

Klopt, ik heb Kamp Waes al helemaal gezien dus zal hier verder niet spoilen. Maar vond Jeroen echt nul toevoeging hebben aan t programma. Eerder iemand die constant in de weg liep.

Tom Waes daarentegen🤤 zijn reisprogramma door Belgie is ook een aanrader.

3 likes

Ja kijken we ook :grinning::sunglasses: kijk al zijn programma’s toen ie voor een aflevering iets randos ging doen zoals el capitan beklimmen of cowboy zijn. Was ook heel tof!
En sowieso reizen Waes!

2 likes

Belg hier, ik geloof dat ze er een eenmalige reeks van gemaakt hadden. Hier was het programma in januari 2020 al te zien.
Hoopte ook op een vervolg, vond het een leuk programma!

@Bergamot ik las ergens dat ze twijfelden over een tweede reeks omdat het verrassingselement helemaal weg zou zijn (kandidaten zouden bv. weten dat ze op onmogelijke uren wakker gemaakt worden)

2 likes

Ik was helemaal blij, dacht nieuw seizoen van Kamp Waes, maar heb deze al vorig jaar gezien :sob:.

1 like

Chill een topic over Tom en z’n special forces! :heart_eyes: Tot volgende week!

1 like

Wat een genot, nog meer Tom Waes op de buis in NL. Leuk programma ook wel.

Ik kon echt moeilijk kijken naar Riet, die benen… Zij is zo diep gegaan. Misschien omdat ze gewend is om op kortere afstanden te knallen.

En ja, was lekker om die arrogante kale te zien afgaan.

4 likes

Ooh dit was fijn om naar te kijken. Ik vond het wel heftig hoe Riet er aan toe was.

Ik heb het gisteravond een uurtje na de uitzending teruggekeken, vond het wel echt tof! Heb de Nederlandse versie niet gekeken maar heb ook niet zoveel met Jeroen van Koningsbrugge

Ik vond Tom veel sympathieker en meer toevoegen. Hij stelt relevante vragen aan de SF’ers en leeft echt mee met de kandidaten.

1 like

Ja ik vond het hem heel leuk doen inderdaad! Denk niet dat ik de Nederlandse versie ga kijken dan haha

1 like

Ik keek eerst Weas en toen Koningsbrugge. En ik kon Jeroen echt niet serieus nemen. Zie toch steeds de dude van de Lama’s en Draadstaal. Leek steeds alsof hij een typetje was die Waes nadeed :laughing:

Ik heb niks inhoudelijks toe te voegen. Alleen

STIJN :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

7 likes