Leuk!!
Miles Kane me favo 4-evah! Wat heb ik een puberige crush op die man zeg. Noel Gallagher en ‘dutch pop’ zijn de inbreng van mijn man.
Heb overigens deze maand ook meer kinderliedjes gespeeld voor de baby. En al super veel kerst muziek maar die heeft ‘ie toch niet mee gepakt.
Geen verrassing dit hahaha. Wel opvallend dat de topnummers van dit decennia, bijna allemaal afkomstig zijn van een album dat dit jaar is uitgebracht.
Overigens heb ik nog nooit gehoord van ‘vapor soul’?
Bij mij staat bij mn nr 2 genre ‘fluxwork’ en als ik dat google kom je alleen maar op hele vreemde sites (maar wel met lijstjes met artiesten die ik luister dus het zal wel kloppen maar wat de hel is het?).
Kreeg precies dezelfde soort sites als ik op vapor soul zocht.
Volgens mij verzinnen ze maar wat.
Love me some pop punk
Mijne doet het niet
Ahh Wagon Wheel van Old Crow Medicine Show? Ik was een tijdje heel erg fan van ze nadat ze als voorprogramma bij mumford and sons stonden.
Jaa, maar ik luister(de) zowel de versie van Old Crow Medicine Show als die van Darius Rucker, haha
Ik krijg t met deze link niet voor elkaar die overzichtjes te krijgen die iedereen hier post. Ik krijg alleen een playlist?
Als ik op het bovenste vak druk zie je wel dat die klikbaar moet zijn, maar er gebeurt niks.
Onderste vierkant is een playlist
Ben inmiddels grotendeels afgeknapt op George Ezra (door Shotgun), was even vergeten dat ik ooit echt heeeeel veel naar hem luisterde.
Dit had ik ook, als ik erop klikte in de app gebeurde er niks. Ik ben op m’n telefoon naar de Spotify site in mn browser gegaan, daar ingelogd en daar lukte het wel.
Ahh ik voelde me al een digibeet haha maar ben blij dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt. Ga wel ff op mn laptop kijken, want via browser op telefoon kom ik alsnog op die situatie van mijn screenshot
Haha nee ben nu al meerdere mensen tegengekomen die hetzelfde probleem hadden! Ik zat eerst ook maar als een debiel erop te klikken
Dit had mijn lijstje kunnen zijn haha. Love it.