Jouw Spotify jaaroverzicht

Wat onwijs leuk gedaan, dit jaar! Heb ooit m’n Spotify met m’n ex gedeeld, dus er zit wel wat vervuilde data in, maar hij klopt aardig! Het was verrassend, vooral dat op 1 of andere manier Tabitha constant naar voren komt, was ik helemaal niet bewust van.

En vet veel Damn, Honey podcast. Love hun zo erg!

Edit: had trouwens gehoopt dat dit jaar m’n muzieksmaak minder infantiel zou zijn, maar guess not.

2 likes

heb spotify niet echt veel gebruikt en niet voor de dingen die ik echt het meest luisterde, maargoed toch leuk

1 like

Gedeeld account, maar alleen Doe Maar is niet door mijn bijdrage in de lijst gekomen lol

4 likes

Leuk! Dit jaar heb echt zoveel muziek geluisterd. En mijn jaaroverzicht is wel echt pretty accurate! :grin:

2019 was een vrij intens jaar, break up na lange relatie en weer opnieuw beginnen. Muziek heeft me echt door de meest heftige periode heen geholpen en vind het wel tof dat mijn overzicht nummers uit zowel de goede als slechte periodes laat zien! :heart:

5 likes

Lekker gevarieerd ook. :joy:

Wat een heerlijk slechte smaak heb ik toch ook.

4 likes

4 likes

Drake is mijn topartiest van het decennium. Hahaha.

2 likes

Ik heb wel uit 50 landen geluisterd, maar nog steeds zet ik belabberde muziek aan.

3 likes

2019:

Het hele decennium:

Lekker random, Touché Amoré daartussen.

2 likes

Ik vind het wel altijd heel stom dat hij niet meer veranderd. Hallo er is nog een hele maand.

6 likes

Hoe kan het ook anders :joy: 🤷

13 likes

2 likes

Spotify

Ik deel mijn Spotify met mijn vriend en hij is mega Mumford & Sons fan dus die blijft voor eeuwig boven aan. Ik heb daarentegen dit jaar Lady Gaga en Dolly Parton ontdekt en dat grijs gedraaid. (Oh, en Wagon Wheel is “ons” liedje omdat we naar de countryside zijn verhuisd, haha)

1 like

Tsja :joy:

2 likes

Even voor de duidelijkheid. Ik luister geen kindermuziek in mijn vrije tijd. Maar ben Gastouder haha.

1 like

Ik heb geen spotify, wel Apple Music. Mag dat ook?:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Dit jaar het album van Snoh aalegra ontdekt en vind haar echt geweldig.

2 likes

Mijn muzieksmaak is ook echt gewoon 0 veranderd, haha.

Nu heb ik Spotify sinds 2014 en heeft het keurig al m’n angsty tienerjaren gemist, dus dat snap ik ook wel.

1 like

Hij doet het eindelijk!

Haha, er staat een liedje van het Eurovisie tussen dat ik echt niet zo vaak heb geluisterd?

3 likes

Same as usual! Bij mij klopt ie wel aardig

1 like