Jouw Spotify jaaroverzicht

Hahaha leuk! :grin:

Oh joh. Ik zie nu ineens die decadent erbij staan.

Echt chill om hier doorheen te kijken allemaal, ik was Jade Bird een beetje vergeten terwijl ze zo fijn is ik dus luister er nu naar in de trein :blush:

Volgens mij gebruikt mijn vriend spotify veel vaker dan ik :joy:

Ik kan aan mijn spotify lijst elkaar jaar weer heel goed zien welke concerten, series en films ik heb gezien :joy:

2 likes

Eindelijk gelukt

Donnie en Joost zijn van mij, de middelste 3 van mijn man haha!
De nummers zijn allemaal van hem, want ik ken ze niet

2 likes

“Open voor andere genres” :joy::joy::joy:

wisten jullie trouwens dat ze voor nummers/artiesten maar tot 31 oktober hebben gerekend??? echt lame

:rofl:

4 likes

Vroeger kon je in iTunes zien hoe vaak je elk nummer op je iPod had beluisterd. Ik ben daar met sommige nummers zooo benieuwd naar, zou leuk zijn als je dat weer ergens kon terugvinden.

2 likes

Dat verklaart zoveel! Maar rekent hij dan wel vanaf vandaag weer?

nee pas vanaf 1 jan weer denk ik

2019 be like robots op mars en pakjes via drones laten bezorgen maar een fatsoenlijk jaaroverzicht nee hoor

3 likes

Jammer!

en het is ook nog zo vroeg in december ook… maar vermoed dat ze het zo vroeg doen want dan kunnen mensen spotify abonnementen als kerstcadeau geven¿ héél veel gratis reclame hebben ze nu iig

1 like

Aantekening%202019-12-05%20190001 Aantekening%202019-12-05%20190022

Ik ga echt stuk om het nummer wat ik het meest heb geluisterd dit jaar. Dolly Parton, Kenny Rogers met Islands in the Stream. Heerlijk.

3 likes

Aah jammer! Ik heb wel het idee dat ze in die lijst van meest beluisterde nummers op volgorde van meest naar minder beluisterd staan, maar zonder aantallen vind ik het toch incompleet.

1 like

Wat een leuk topic!! Word helemaal nieuwsgierig naar de muziek die ik niet ken maar hier voorbij zie komen :blush:

5 likes

4 likes

FIDLAR :heart_eyes:

1 like