Jouw Spotify jaaroverzicht

3 likes

Nehh niet echt meer. Vind zijn muziek nogal ongemakkelijk gezien zijn de aanklacht wegens aanranding en grooming, zeker het nummer major minor love.

oh iel dat wist ik helemaal niet :confused: ugh mannen

1 like

Jaaa ieder jaar weer zijn ze mijn nummer 1 hahaha. Ik luister al sinds 2013/2014 naar hun muziek, en zal denk ik niet snel veranderen. Ik ben ook heel benieuwd naar het nieuwe album! En ik kijk heel erg uit naar hun concert, ik hoop dat het in april gewoon door gaat :pleading_face:

Oehh Distorted Light Beam vind ik ook een leuk nummer :star_struck:

Heel leuk trouwens die berichten van sommige artiesten als bedankje dat je hun vaak hebt geluisterd maar lijkt me wel irritant als je die playlist opzet en dat steeds tussendoor hebt :sweat_smile:

1 like

Niet verrassend :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn favo vrouwen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik hoor bij de top 0,005 topluisteraars van colleen. Haha jezus

8 likes

Niks schokkends. Stiekem blij dat Springsteen gewoon nog op 1 staat, haha

7 likes

Snollebollekes zal wel zijn omdat mijn zoontje Links naar Rechts leuk vindt. Maar Bieber kan ik niet plaatsen?!

Top 2% trots whaha😇

1 like

Verrassend dit jaar. Kan er echt weinig van maken, behalve dat ik Emotional Oranges inderdaad wel lekker vond en Khalid het ieder jaar goed doet bij mij. :woman_shrugging:t3:

1 like

noooo vind het zo irritant dat bij de samenvatting afbeelding je niet ook de artiest van de topliedjes kan zien! ik lees dat juist graag bij anderen om zo ook wat nieuwe muziek te kunnen luisteren

ik spreek geen woord portugees maar die taal is goed vertegenwoordigd in mn toplijsten

4 likes

3 likes

Jaaa, Essence geeft me nog steeds die summer vibes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hier moest ik wel om lachen.

Verder klopt m’n lijst niet zo naar mijn idee, m’n favoriete artiest staat er niet eens tussen terwijl ik dat veel geluisterd heb

4 likes

En alle andere minuten geluisterd in de auto, maar dan heeft m’n man z’n spotify aangesloten. In werkelijkheid dus veeeeeeeeel meer minuten.

6 likes

Wat vond je van Snoh’s nieuwe album?

Ja ik luister echt absurd veel maar ik breng mezelf altijd het liefst in een soort trance van 1000x hetzelfde nummer (zonder tekst of zonder tekst die ik kan verstaan) tijdens het werk dus dat klopt wel

8 likes

7 likes

Godverdomme niet Rhye ook al 🥲🥲🥲🥲🥲

1 like

Oh en deze is ook wel mooi:

5 likes