Sorry mam, de fase is still going strong.
Dat gevoel had ik ook! Er staan nummers tussen die ik niet eens herken maar wel veel zou hebben afgespeeld, en nummers die zeker weten wekenlang op repeat hebben gestaan maar er niet tussen staan. Mijn meest afgespeelde nummer had ik 12 keer geluisterd terwijl die 3 minuten duurt en ik soms uren achter elkaar op repeat heb staan als ik aan rapporten werk.
Ik heb alleen hou vol hou vast van Susan en Freek veel gedraaid als janknummer toen m’n vader opgegeven was, maar snap niet wat ze dan doen in m’n favo artiesten. Verder klopt het wel! Luister ook de andere jaargangen graag
Ja stom hè!
Froukje deed dit wel!
Kreeg een filmpje te zien van haar in mijn Topnummers van 2021 lijst. En Shouse ook en Angèle
Tijdens het EK was mijn vriend helemaal weg van een nummer van André van Duin, is dus één van onze topartiesten van 2021
Huh wat deed ze dan? Ik heb ook een artiestenprofiel maar je kunt niet zien wie je muziek het meest luisteren ofzo
Geen idee, ik heb geen artiestenprofiel.
Ik zie dit als ik een screenshot maak (zonder screenshot is het geen zwart vlak maar een filmpje)
Via dit kwam ik bij het filmpje
Oh geinig! Ws heb ik gewoon veel te weinig luisteraars daarvoor :’)
Op Maneskin na niet veel veranderd van vorig jaar
@babushkababy volgens mij zien ze ook niet wie of hoeveel naar hun geluisterd is, het is een algemeen kort filmpje dat zegt ‘bedankt dat je zoveel naar mij hebt geluisterd enz’. Ik zie het in mijn spotify wrapped lijst bijv ook onder nummers van coldplay, imagine dragons, maneskin, machine gun kelly.
Topnummers komen allemaal uit m’n slaap playlist die ik iedere nacht aan zet Had op zich wel verwacht dat mijn geluisterde minuten hoger dan gemiddeld zouden zijn… maar zoveel hoger niet haha
neeee dit wist ik ook niet!
blijkt ook wel uit mijn wrapped, waar ie bovenaan de meest geluisterde artiesten prijkt. argh!
Ik heb halverwege het jaar alles zo privacy vriendelijk mogelijk ingesteld dus bij nader inzien denk ik dat dat de reden is! Zo min mogelijk tracking etc.
Niet héél denderend. Er zijn maar een paar nummers die ik op repeat had staan: Lost You, On My Mind en Dying 4 Your Love, grotendeels vanwege de beat. De rest van de nummers heb ik vaak weggeklikt omdat ik de beat niet voelde
Wat vond jij ervan?