Jouw Spotify jaaroverzicht

Tot in den treure gedraaid om mijn baby in slaap te krijgen :rofl:

7 likes

:joy: :joy: :joy:
Ik snap alleen niet waarom Fransie Duijts op nr 3 staat, want ik heb volgens mij echt alleen dat nr van hem en donnie geluisterd en niks anders van hem?
En die nr 5 heb ik in okt 2 weken ofzo een aantal keer geluisterd en verder nooit? Dus dat vind ik ook echt vaag.

De rest klopt helemaal. Groetjes wansmaak

7 likes

Lekker afwisselend :woman_shrugging:t2:

4 likes

7 likes

Omg ik snap niet hoe dat opeens dan in mijn hoofd werkt :sweat_smile: Heb vanmiddag gewoon je huidige username nog gezien.

Ik dacht al huh dilla is er toch nog gewoon? Had niet eens door dat je je naam had aangepast haha, terwijl ik wel je nieuwe naam had gezien

2 likes

Ah leuk, Tom Misch!

3 likes

Gaan we samen met @Elaine vooraan staan :grimacing::ok_hand:

2 likes

Zo leuk! Ik wist dit ook nog niet. Zag net dat ze ook naar Rock Werchter komt!

1 like

13 likes

Deel het account met mijn vriend. Nr 1 en 3 van de artiesten zijn van mij :grin:

1 like

Hmm top 0.5% kan beter :rofl:

Vorige jaren telden hij die wel bij mij, terwijl ik dat onlogisch vond. Daarom vind ik het dit jaar dan juist raar, terwijl het wel logisch is haha.

1 like

:upside_down_face: veel variatie bij mij joh (maarja, je moet er iets voor over hebben om in de top 0,05% luisteraars te kunnen zitten :joy:)

4 likes

Ik ben content en niet verrast. De top 5 van liedjes zijn allemaal van Nothing but Thieves 🥲

4 likes

Haha ik sta totaal niet achter Kosso’s coronastandpunten maar vind zn muziek met Dorentina wel heel leuk

En deze vond ik wel mooi aangezien ik meestal echt wel muziek luister om me echt happy, zelfzeker en empowered te voelen

3 likes

heb nog niet zo lang spotify haha
@Desalnietteplus love al jouw artiesten en neo soul! (luister je nog naar rhye?)

4 likes

1 like

Je nummer 1 :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben zo benieuwd naar hun nieuwe album. En hopelijk lukt het om naar het concert te gaan in april volgend jaar. Vond Wild World echt heel vet.

1 like

Wel echt weinig gênante lijstjes hier haha, of misschien ben ik gewoon de enige. Bij mij staat Brace dus op 3 :joy: don’t ask

10 likes