Jouw Spotify jaaroverzicht

Leuk om Anderson .Paak en Chronixx er weer tussen te zien, maar Joey Bada$$ verdient die nummer 1 :sparkling_heart: En weer leuk om van anderen te zien!

6 likes

Ik schaam me hier redelijk voor. :joy:

6 likes

7 likes

Ik zet heel vaak random muziek op voor de hond zodat het niet zo stil is wat elk jaar weer maakt dat ik de helft van mijn zogenaamde favorieten niet ken

Maar ik ben het er wel mee eens dat chef’specialmijn favoriete artiest is, de andere artiesten ken ik niet haha. Elk jaar weer een teleurstelling

3 likes

Nog wat details

True. Vooral omdat ik dan vaak mee kan zingen :sweat_smile:

Ik luister vaak met mijn kind naar haar kinderliedjes…

3 likes

Eurovisie was ook wel m’n hoogtepunt van het jaar, tragique.

M’n fave artiest was trouwens

THE PARTYSQUAD

hahahahahhahahahahahhahahahahhaha
nee maar komt omdat ik helemaal naar de klote altijd opzet als we gaan drinken met vrienden maar toch het is toch godverdomme geen 2006 spotify

24 likes

5 likes

Oja wtf is dit trouwens
Angst?? :thinking:

4 likes

Ik heb het nieuwe album van Jorja echt kapot geluisterd toen het net uit was maar daarna helemaal niet meer zoveel. Ik sta in de top 0,1% luisteraars lol

En Balthazar snap ik ook niet helemaal

Mijn genres kloppen alleen echt niet? Nederhop staat op 4 terwijl ik dat sporadisch luister

En m’n aura is neerslachtig en Chill, klopt helemaal :+1:t2:

11 likes

Weet niet of ik dit in t openbaar wil delen :joy:

9 likes

Ik heb niet het gevoel dat die wrapped heel representatief is voor het hele jaar, want het lijkt nu net alsof ik alleen maar Nederlandse rap luister :thinking: maar goed het zal wel
Wel echt vet veel geluisterde minuten

2 likes

Er klopt echt bijna NIKS van mijn jaaroverzicht. Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik meestal in privésessie luister? Ik luister namelijk bijna standaard in privésessie. Ik heb bijvoorbeeld best aardig wat podcasts geluisterd, waarvan twee een tijdje bijna iedere dag en eentje iedere week. En dan zegt het overzicht: dit is je meestgeluisterde podcast met 5 afleveringen, in totaal 219 minuten 🥲 Of mijn meestgedraaide nummer: 9 keer beluisterd. Pretty sure dat ik andere nummers vaker heb geluisterd, maar dan nummer heb ik misschien wel 9x op één dag geluisterd ja. Verder ken ik bijv. de nummer 3 uit mijn favoriete nummers niet eens. HUH.

1 like

Mijne klopt wel, denk ik.

5 likes

Ik heb wel de lijst maar niet de samenvatting. Iemand een idee hoe ik die vind?

Ik heb dus ook het idee dat het niet klopt! Misschien inderdaad door privesessies @Pantalones, dat doe ik ook vaak! Als ik het zelf zou moeten bedenken had ik alleen Billie Eilish in het lijstje gezet bij meest beluisterd.
Ik ben verder wel tevreden over neerslachtig en zelfverzekerd haha :thumbsup:

5 likes

Spotify wrapped is er weer :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

4 likes

Geen verrassende nummer 1 ofzo aangezien ik dat liedje grijs draai.

2 likes

Als snollebollekes je nummer 1 is, zegt dat heel wat over mijn wanstaltige smaak (en die van mn peuter). Hahaha

7 likes

Dankjewel Spotify ik word hard geshamed om mijn muziek keuze dit jaar.

4 likes