Wel echt belachelijk veel minuten
Bij mij crasht de app de hele tijd als ik mn wrapped open Was vorig jaar gebeurde dat volgens mij ook bij veel mensen, zal nog wel verhopen worden hoop ik
Ik had nerveus en troostend?? Haha. Misschien veel Taylor Swift.
Dit is mijn wrapped:
Arashi is een Japanse popband. Ik wist wel dat ik er veel naar geluisterd had, maar ik kreeg dus dit:
Oeps haha. Ik heb er ook echt meer dan 7000 minuten naar geluisterd. Heb wel heel veel aan hun muziek gehad dit jaar.
Ik heb het langst naar Televisië geluisterd (podcast) en Met Het Oog op Morgen, De Eeuw van de Amateur en Marc-Marie en Aaf vinden iets. Vind de ‘Jouw topnummers van 2021’-playlist ook heel leuk om terug te luisteren, had de top 5 niet helemaal verwacht alleen. Froukje is mijn topartiest! Love haar ook wel
Even je app updaten!
Lekker basic lijstje En weer een jaar thuiswerken heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ik gemiddeld 5.5u per dag geluisterd heb
Hahahaha mijn lijst is echt fucked (taking back sunday/jett rebel, ik gil)
Edit: en OMG ik had die nr. 5 Eurovisie groep nog niet eens gezien.
Whitney & Khruangbin
Tja ik blijf voor altijd een 15-jarige SHINee fan. Misconceptions Trilogie zijn de beste Kpop albums ooit. Mot je kommen dan
Ik heb dit jaar echt heeeeel weinig geluisterd. Volgens mij echt nog nooit zo weinig. Maar vooral Phoebe Bridgers en Songfestival 🥲
@NoyraSoturi volgens Spotify ben ik zeker queer haha