Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik snapte ook al niks van religie en spiritualiteit. Dacht welke liedjes zijn dat dan? Is dat dus ook een podcast. Heel vaag idd

Omg ik ben zo’n special snowflake met m’n eclectische muzieksmaak (van artiesten met miljoenen luisteraars)

7 likes

Rutger van Barneveld… hahahaha really Spotify?? :sob::sob:

4 likes

Hahahahha

Mijn opkomend teken was Bilal :slightly_frowning_face:

Heb echt 1 week 1 nummer gedraaid en toen klaar fml

1 like

Ik deel mijn Spotify met mijn ouders. Vond dit wel een pareltje

1 like

Ja echt precies zo, ik draaide Helena wel eens als ik dronken was ofzo :joy:

Vind Rutger wel leuker dan Bilal

3 likes

Enya(K)
Kanye

Its the same person

10 likes

3 likes

Ik kwam erachter dat je alle Spotify-genres kunt opzoeken op everynoise.com en dat ze overal playlists voor hebben. Er gaat een wereld voor me open :exploding_head:

7 likes

Heel nice!

1 like

ik heb ook een spotify tip! https://spotify-dedup.com/ deze tool die dubbele liedjes uit je playlists haalt!

2 likes

Maar spotify geeft het toch aan als je een nummer aan een playlist wilt toevoegen dat er al in staat?

@houseofmemories ik ben zo blij met je tip!! echt een leuke manier om andere muziekstijlen te horen!
@sushi bij mij heeft spotify dat lange tijd niet gedaan (bijv niet als ik via webplayer toevoegde) tevens gooit deze app ook dubbele liedjes eruit die wel zelfde lied zijn maar van een ander (verzamel)album komen bijvoorbeeld.

1 like

Hier gaan we weer!

6 likes

5 likes

Edit: ik gebruik zelf last.fm voor mijn statistieken want ik vind het niet leuk dat deze statistieken niet alle dagen van het jaar gebruiken haha maar alsnog wel een leuke lijst

4 likes

6 likes

Kan dit niet echt plaatsen eigenlijk, vooral de meest beluisterde nummers niet. Die voelen echt random haha.

6 likes

Hahahahhaha nee ik open m’n wrapped en hij begint Bilal af te spelen, die ik pas heb ontdekt door dat schandaal :clown_face:

Wel lekker nummer tigers

7 likes