Jouw Spotify jaaroverzicht

Na jaren is m’n favoriete artiest ook daadwerkelijk mijn favoriete artiest, haha

5 likes

Nog meer die het overzicht van Spotify bekeken hebben?

3 likes

Oh had dat helemaal nog niet gezien. bedankt voor de tip @Vaiana. Hier de mijne

3 likes

Hahaha zoveel Eurovisie

6 likes

Hahaha ik ga echt stuk hierom “sociale wetenschappen” en wtf is anthem emo voor genrenaam😂

8 likes

Ja, ‘Ondertussen in de kosmos’ blijkbaar haha

1 like

Ze hadden toch wel even de typfout er uit kunnen halen haha

Vat 🥲

3 likes

Ik ga vooral wel goed op die random podcastgenres haha

4 likes

Wat een bij elkaar geraapt zooitje :joy:

3 likes

de hoogtepunten:

hhaha wat

haha godsamme omdat ik 1 lied van taylor swift een paar keer geluisterd heb staat ze meteen als mn rising, bedankt spotify, NMSMVPE

4 likes

Wow ik ben zo uniek

Wie behalve de halve wereld luistert er zowel hiphop als reaggaton? Truly Unique

6 likes

Hahaha wat een bullshit joh. Ik ben zo gemiddeld als wat.

Edit: wtf is Neo mellow ook?

3 likes

Snap nu wel beter waarom m’n vriend mijn afspeellijsten ruk vindt

2 likes

Zo flauw, want het enige nummer dat ik van Billie Eilish luister is een samenwerking met Rosalía en die staat er niet tussen :rage:

En wat voor soort genre is ‘Verhalen??’

3 likes

Hahaha ik dacht dat dit een pun was bij mij met de russische trance :joy:

Verder heb ik geen idee waar alle artiesten vandaan komen, maar we spelen ook eigenlijk altijd de discover weekly of gewoon random lijsten af.

5 likes

vind het een beetje raar dat ze de podcasts op dezelfde hoop gooien als muziek. Tenzij ik wat gemist heb en echte misdaad en maatschappij muziekgenres zijn :smiley:

2 likes

(Deze staat wel echt op repeat afgelopen maanden :crazy_face:)

@JelaBerlijn Ja ik ook, heb letterlijk 1 keer 5 minuten van die podcast geluisterd ook :joy:

Vind t maar een beetje een gek overzicht. Luister wel alle artiesten heel graag (op de podcast na), maar snap niet helemaal waar die sterrenbeelden nou op gebaseerd zijn en vind het ook niet boeiend hoe uniek het is dat je een bepaalde artiest na een andere artiest afspeelt.

4 likes

Rosalía en Roméoooo :heart::heart::heart:

2 likes

Ja! Ben zo blij dat ik niet-Engelstalige muziek heb ontdekt. Is een wereld voor me open gegaan en ik luister nu veel meer

1 like

I feel judged. Ridin solo is echt mijn auto meeblèr nummer.

6 likes