Na jaren is m’n favoriete artiest ook daadwerkelijk mijn favoriete artiest, haha
Ja, ‘Ondertussen in de kosmos’ blijkbaar haha
de hoogtepunten:
hhaha wat
haha godsamme omdat ik 1 lied van taylor swift een paar keer geluisterd heb staat ze meteen als mn rising, bedankt spotify, NMSMVPE
Wow ik ben zo uniek
Wie behalve de halve wereld luistert er zowel hiphop als reaggaton? Truly Unique
Zo flauw, want het enige nummer dat ik van Billie Eilish luister is een samenwerking met Rosalía en die staat er niet tussen
En wat voor soort genre is ‘Verhalen??’
Hahaha ik dacht dat dit een pun was bij mij met de russische trance
Verder heb ik geen idee waar alle artiesten vandaan komen, maar we spelen ook eigenlijk altijd de discover weekly of gewoon random lijsten af.
vind het een beetje raar dat ze de podcasts op dezelfde hoop gooien als muziek. Tenzij ik wat gemist heb en echte misdaad en maatschappij muziekgenres zijn
(Deze staat wel echt op repeat afgelopen maanden )
@JelaBerlijn Ja ik ook, heb letterlijk 1 keer 5 minuten van die podcast geluisterd ook
Vind t maar een beetje een gek overzicht. Luister wel alle artiesten heel graag (op de podcast na), maar snap niet helemaal waar die sterrenbeelden nou op gebaseerd zijn en vind het ook niet boeiend hoe uniek het is dat je een bepaalde artiest na een andere artiest afspeelt.
Rosalía en Roméoooo
Ja! Ben zo blij dat ik niet-Engelstalige muziek heb ontdekt. Is een wereld voor me open gegaan en ik luister nu veel meer