Jeej Soap&Skin!
M’n topnummers zijn ook allemaal van Soap&Skin <3
Ohhh love Supertramp. Ik ben ooit naar een concert van hen geweest met mijn vader, was zo leuk. Ik was die muziek helemaal vergeten. Ik ga NU Supertramp opzetten.
Ik sta bij de 1% luisteraars van Taylor Swift en ben een Pioneer omdat ik Arriba luisterde voor de 50.000 streams. Weten we dat ook weer
Mijne is elk jaar weer súper verrassend
Mijn topnummer dit jaar is het spijt me niet van Tabitha en Spotify zette erbij “laat je ex het maar niet horen”, die klopt wel hehe
Jaaa! Heb je haar Tiny Desk concert op YT gezien?
Hoe krijg je dat overzichtje? Als ik mijn wrapped bekijk krijg ik het alleen op deze manier te zien:
Vind het wel geinig dat mijn favoriete genre pop is terwijl de meeste artiesten&nummers meer richting rock gaan.
Eigenlijk alleen Spotify gebruikt tijdens sporten dit jaar & dan voornamelijk voor powerliften
Kate Bush!
Jaa!
Gerry Cinnamon is een aanrader als je van Schotse accenten in muziek houdt
En AnnenmayKantereit kan ik iedereen aanraden die eens hedendaagse Duitse muziek wil luisteren
Snap wel hoe nummer 1, 3, 4 en 5 je helpen bij het liften haha. Supergoede artiesten ook.
Ik ken alleen sometimes maar die blijft wel echt in je hoofd hangen, zo’n leuk deuntje.
Sometimes en Belter waren ook mijn eerste! Daarna was ik best wel verkocht haha
Where we’re going is ook zo’n mooi nummer!
Ja ik vind ausgehen echt een geweldig nummer van hun! Toevallig nog meer aanraders qua Duitse muziek?
LUNA- Verlierer. Misschien is de rest van haar ook wel leuk, maar ken alleen dit nummer.
Superveel nummers van Philipp Poisel en Clueso zijn ook tof.
Wat oudere muziek alweer: Seeed, Peter Fox