Jouw Spotify jaaroverzicht

7 likes

9 likes

7 likes

6 likes

Ik deel mijn account. Donnie en Hazes zijn van mij en de rest van degene met wie ik deel

7 likes

Wat een leuk lijstje! Love ATL, The Maine en Point North. Leuk om die ook hier voorbij te zien komen haha

1 like

Ben ik weer met mijn slechte muziek :smiling_face_with_three_hearts: Dit is wel vanaf juni want daarvoor deelde ik nog een account met mijn vriend. Heb bizzey wel half gecanceld doen hij opeens #ikdoenietmeermee begon te roepen. Maar af en toe moet ik toch nog even twerken op zijn muziek.

7 likes

Dankjewel! Grappig dat je Point North kent, die zijn echt heel klein of niet? Ik herinner me ook nog je reactie van vorig jaar, dus ik denk dat wij echt veel dezelfde bandjes luisteren :joy:

1 like

Hahaha nu je het zegt, wij hebben inderdaad heel erg dezelfde smaak :joy:

Point North is volgens mij ook wel heel klein ja!

Vooral muziek om bij te werken! En qua nummers lekkere nummers voor in de auto haha.

7 likes

Scooby doo pa pa hahaha love it

1 like

Yes ik ben niet de enige die donnie heeft :tada:

1 like

:woman_shrugging:t3:

14 likes

Bij mij stond er bij the Beatles dat ik de top 0,5% sta :joy:

7 likes

Type O Negative :green_heart: :black_heart: :green_heart: :black_heart:
Mijn favoriete depressiemuziek.

1 like

5 likes

Ik snap echt niet hoe Louis Tomlinson en Halsey bij mij in de lijst staan bij artiesten want in die lijst staat maar 1 nummer van beide voor zover ik zie :woozy_face: Van andere artiesten heb ik meerdere nummers in de lijst die ook nog hoger staan dan die 2, zoals Nothing But Thieves

12 likes

Ohh dit is de eerste keer dat ik een jaaroverzicht heb (nooit eerder betaald Spotify gehad en gebruikte het nauwelijks). Zo leuk om te zien.

8 likes

7 likes