Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik snap die procenten ook niet precies maar het is niet onmogelijk bij mij :joy:

4 likes

Cardi B staat bij mij in mijn top 5, maar Tinlicker op nummer 2 - en da’s echt mijn nr 1 :’). I feel offended.
Ik gok dat Cardi binnen is geslopen door WAP.

Haha wat erg! Nou we kunnen wel zien dat ik uitgaan mis…:joy::joy:

7 likes

Ooooh leuk dit. Snollebollekes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa love Rina

6 likes

Nou:

De laatste is een beetje raar gescreenshot maar wist niet hoe anders :joy::joy:

Boos trouwens. Ik heb echt een HEKEL aan Kevin maar mijn vriend gebruikt mijn Spotify ook en die luistert echt bijna alleen maar NL hiphop. Nu moet ie zn eigen account aanmaken van mij. Toedels Kevin

De vorige 3 jaar was mijn topartiest overigens Pitbull en 1 keer Post Malone :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Favoriete genre is French movie tunes omdat ik tijdens het studeren graag Franse Disneymuziek luister haha

2 likes

Woww ik sta in de top 1% luisteraars van een bepaalde artiest. Obsessed and not ashamed haha.

Banks trouwens. Staat elk jaar op nr 1 bij mij.

5 likes

waar is roméo?
ben je ook afgeknapt na het pashokschandaal?

6 likes

Westlife :smiling_face_with_three_hearts: Sta ook in de top 2% haha.

Verder echt duidelijk dat mijn vriend en ik het account delen. Hij luistert veel Hoobastank, ik veel Hans Zimmer als ik werk en de rest als achtergrond muziek. De top 5 nummers zijn ook alle nummers die bovenaan een bepaalde afspeellijst stonden die we veel luisterden en dus altijd als eerste werden afgespeeld :sweat_smile:

2 likes

Echt genante statistieken haha. En dan kom ik in die top 0,05% met nog geen 10 verschillende nummers die ik van haar luister.

5 likes

xoxo basic bitch

3 likes

Mijn meest beluisterde liedje in een saga

Ik schrok hier zelf ook van.

Edit: shit ik wilde het in zo’n hide/verberg uitklap ding hebben. Welke code gebruik ik daarvoor? Zie dat niet bij dit theme. Geen [spoiler] maar??

10 likes

Een jaar van negativiteit en chagrijn gemixt met rolschaatsen en de moonwalk oefenen

5 likes

Ja what the hell. Ik weet wel dat ik nummers vaak kan luisteren maar 33 keer op één dag :laughing: Mjn huisgenootje zal genoten hebben!

3 likes

Deze is voor de suckers.
Ruim 109k luisterminuten​:laughing::joy:
1/5 van de tijd luister ik naar muziek. Vind ik nog meevallen als ik het zo omreken.

6 likes

Ik schaam me wel een beetje

4 likes

I’m a sucker for boybands (in welke taal dan ook) :sweat_smile:

5 likes

Ik heb geen Spotify, mag Apple Music ook? Inmiddels alweer genezen van m’n doja cat verslaving en overgestapt naar Masego. :trumpet:

4 likes