Jouw Spotify jaaroverzicht

@GrumpyHarry haha oké vooruit.

Hoi ik ben Fahrenheit451 en ik heb een probleem. Mijn theater fase is nooit echt over gegaan.

7 likes

Ik las van de week nog in een topic dat mensen zich afvroegen wie er uberhaupt naar Taylor Swift luistert, dus het is fijn om te zien dat ik niet de enige ben met haar in mn wrapped :joy:

7 likes

Mehhh mij lukt het niet, zelfs niet als ik de app update enzo. Misschien is mijn Iphone 5 gewoon te bejaard? Frustrerend dit :pleading_face:

Had niet anders verwacht.

6 likes

omg ik zit in de top 0,05% van de luisteraars van Robbie Williams :flushed:

3 likes

topjaar😂

11 likes

Ja dit heb ik ook. Ik luister uren per dag klassiek / pianomuziek omdat ik anders niet kan werken. Dit verpest al mijn statistieken en mijn discovery weekly is nu altijd kut terwijl ik daar vroeger heel veel nieuwe vette nummers uithaalde. :cry:

Hahah ik zat in de top 0.05% luisteraars van Maria Menia. Voel me echt obsessed nu, haha.

2 likes

Het gaat hier over die top 0,5% maar dat kan toch helemaal niet?
Ik sta volgens Spotify in de top 0,5% van Creedence Clearwater Revival-luisteraars en daar geloof ik helemaal niks van. Ja ok, heb ik ook wel het meeste geluisterd maar dat was tot de lockdown ongeveer. Daarna Spotify niet meer zo vaak aan gehad (want niet meer in de auto). Plus ze hebben iets van 13,2 miljoen maandelijkse luisteraars??

Ze staan niet eens in mijn top 5 meest beluisterde nummers

2 likes

Had niet anders verwacht. Ik heb zoooveel naar folklore geluisterd deze zomer.

4 likes

Deze lijst ziet er al 5 jaar lang hetzelfde uit. :joy: De Foo Fighters ontbreken voor het eerst maar die luister ik dagelijks op LP dus dat telt niet.

5 likes

Ik heb een brede muzieksmaak blijkt wel weer.

5 likes

Bizar veel minuten geluisterd vergeleken met sommigen hier :sweat_smile: Stairway to heaven is ook echt het enige lied dat ik van dat genre luister hahaha en van Yummy kan ik me niet eens meer herinneren wanneer ik die voor het laatst heb geluisterd lol. J. Cole, Anderson .Paak en Chronixx klopt sowieso :heart:

4 likes

Ik luister juist heel weinig muziek. Luister het eigenlijk alleen in de trein, op de fiets af en toe, als ik visite heb en soms als ik alleen ben (maar zet dan sneller een serie aan). :joy: Ik was vroeger echt verslaafd aan muziek maar toen kwam Netflix en werd mijn verslaving series ipv muziek.

1 like

Ik vind alleen de genre-aanduidingen die Spotify aanhoudt soms erg vaag.

4 likes

Ja, ik moet zeggen dat ik veel meer muziek luister sinds corona en ik eigenlijk alleen maar thuis zit. Vaak gewoon als achtergrondmuziek waar ik eigenlijk niet eens naar luister haha. Voorheen was het bij mij ook net zoals bij jou, gewoon in de trein en met visite etc!

1 like

Ik weet ook niet zo goed waarom het alternative metal heet bij mij maar oke want volgens wiki zijn Slipknot en Otep nu-metal bands (of is dat hetzelfde? _O-).

Nu-met is gewoon een subgenres van metal. En alternative metal is gewoon dubbelop want metal is zelf al alternatief. :upside_down_face:

1 like

Ja dat eerste wist ik haha maar wist niet of het misschien gewoon een vage andere naam was maar idd wat jij zegt klopt wel want metal is idd al alternatief.

Lol, ik had 2%, maar die artiest staat niet eens in mijn top 5, dus volgens mij wordt er gewoon weinig naar die artiest geluisterd.

1 like