Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik kon het alleen vinden door binnen de app ’ wrapped’ op te zoeken en dan opende zich automatisch een schermpje waarin alles werd afgespeeld.

Ik in de 0,5% top van alle luisteraars van Mahalia, dan ben ik echt superfan of wat? Haha

1 like

Nice, bij mij ook Stormzy op 1!

1 like

O, en blinded by the lights was blijkbaar mijn meest gestreamde begin 2020. In het begin omdat ik het een lekker nummer vond en daarna vooral in de douche omdat het voor mij het liedje was met precies de goede duur om mijn haarmasker in te laten trekken. Weet precies de noot waarna ik mijn haar ging uitspoelen.

4 likes

Betekent dat die 0.5%? Omg dan schaam ik me dood :no_mouth:

2 likes

Ik had dit resultaat niet verwacht gezien ik bijna alleen nog maar tiktok nummers luister.

Maar dat was 1 van de uitvaart nummers die we gedraaid hadden voor ons zoontje. Dus klopt volledig dat dat nummer mij wel echt help/geholpen heeft.

Alle rap genres komt door tiktok haha :crazy_face:.

9 likes

Haha oh is dat dat? Dat had ik bij Taylor Swift :joy:

1 like

Het lijkt alsof ik heel weinig geluisterd heb maar op m’n werk luister ik altijd via hun account :sweat_smile:

5 likes

Wow ja, en veel ook!

1 like

Edit: oh verkeerd gekeken.

En 166 genres. Hoezo bestaan er überhaupt zoveel genres??

3 likes

image6 image5

8 likes

Ik moet echt meer en afwisselender gaan luisteren

6 likes

Mac Miller! :heart: Goeie smaak heb je. Ik moest huilen toen ik hoorde dat ie overleden was.

1 like

Ja vroeg ik mij ook af. Vriendin van me zat zelfs in de top 0,05% :flushed:

1 like

Don’t shame me :")

5 likes

Hahaha oh nee ik shame niemand! Vriendin en ik hebben dezelfde favoriete artiest, dus stiekem ben ik een beetje jaloers :joy:

1 like

Hallo, ik ben Grumpy en ik ben stiekem een witte man van middelbare leeftijd die alleen maar melancholische nummers op repeat draait. En ik deel een Spotify met mijn vader, vandaar het top genre.

Edit: blijft ook leuk dat Roy Orbison elk jaar hoog staat. Die is volledig van mijn vader en de rest van de nummers en artiesten allemaal van mij haha.

6 likes

Ik durf mijn lijstje eigenlijk niet te plaatsen :sweat_smile:. Mijn favoriete genres zijn broadway en showtunes. Zelfs de meest beluisterde podcast is een musical…

5 likes

Leuk juist! Onder mijn eerste twee slides zaten nummers uit Crazy Ex-Girlfriend haha.

1 like

Love Biffy Clyro :heart:

2 likes