Jouw geheime talenten

Ook uit flesjes. Haha ja of op scouting.

2 likes

Ik ben onder de indruk :ok_hand:t3:

Yes :raised_hands: thnx haha

1 like

Zoals andere mensen hun knokkels knakken, kan ik mijn tenen knakken

1 like

Ik kan blaren krijgen binnen enkele minuten lopen en heb altijd wel blauwe plekken op m’n benen. Die krijg ik absurt snel.

Ik kan heel goed knutselen, helaas kan ik dit talent zelden gebruiken op mijn werk of in mijn dagelijks leven, maar ik weet: eens ik kinderen heb, knutselen zullen ze!

3 likes

Ik heb hier lang over na gedacht, maar ik ben er achter. Ik kan met mijn linker hand al mijn vingers afzonderlijk bewegen en bij elkaar doen. Nouja, kan het niet echt uitleggen :vulcan_salute: zo en dan alle mogelijke combinaties

3 likes

Ik heb kennis over de meest uiteenlopende onderwerpen, leuk voor bij de pubquiz.

Haha ging het door deze post even proberen, volgens mij kan ik het ook (als ik goed begrijp wat je bedoelt)!

Cool! Heb nog nooit eerder iemand ontmoet die het ook kon (niet dat ik het iedereen vraag ofzo), maar misschien is het wel helemaal niet zo moeilijk als ik denk omdat ik het met rechts dus totaal niet kan :joy:

1 like

Ik kan dat met beide handen!

En ik zie in gesprekken enzo woorden voor een groot deel voor me. Weet niet of het een talent is want zoveel heb je er niet aan. Ik heb voor zover ik weet 1 keer ontmoet die dat ook had, was wel grappig want ik had het ene aantal x over mijn hond gehad en toen vroeg hij hoe je zijn naam spelde. En later zei ik iets van dat ik woorden vaak zo voor me zie, omdat ik een beetje een vibe had dag hij dat ook had, en bleek ook zo te zijn! Wel heel grappig want daar heb je t niet snel over dus geen idee hoeveel mensen dat hebben, maar volgens mij is het niet mega doorsnee.

2 likes

Ik kan alleen mijn tong verticaal draaien.

Ik kan dat met beide handen. Volgens mij is de Star Trek saluut het moeilijkst en als je die eenmaal onder de knie hebt valt de rest reuze mee.

Ohh ja ik heb ook een lui oog dus het is mijn party trick om mijn ogen afzonderlijk van elkaar te laten bewegen haha

Ik ben echt een meester in het doden van muggen.

Ik heb hier heel lang over na moeten denken maar ik kan heel goed de tijd inschatten!
Dag en nacht kan je me vragen hoe laat het is en ik zit er nooit meer dan 5 min naast.

2 likes

Ik kan dat ook. Mijn tenen daarentegen kan ik niks mee. Ik kan niet m’n grote teen afzonderlijk van m’n andere tenen bewegen laatstaan überhaupt een andere teen omhoog doen?! Kan alleen alles samen buigen maar afzonderlijk neen.

Op willekeurige momenten heb ik een ontzettend goed geheugen. Ik onthou dan bijvoorbeeld kleine, onbelangrijke dingetjes die iemand me ooit over zichzelf heeft verteld, en als ik die er dan na lange tijd weer uit flap lijk ik echt een soort enge stalker

5 likes

Oh dat is echt heel knap!

Kom nu tot de conclusie dat ik met mijn tenen ook vrij weinig kan :joy: