Jouw geheime talenten

Tijd schatten die ik nodig heb om ergens te komen met ov/fiets, zonder op een reisplanner te kijken. Bijna altijd op tijd en bijna altijd aan het wachten op iedereen.

Rekenen/gewichten/maten/volume inschatten. Lekker vaag, maar ruimtelijk inzicht komt het op neer :grin:

Hahaha bedankt voor de tip :sunglasses::beers:

Anoniem memes de wereld in slingeren die veel likes krijgen en op verschillende social mediakanalen worden geshared. :rofl:

4 likes

Ik ben heel goed in zorgen dat ik maar één keer hoef te lopen met spullen zonder een tas te gebruiken. Of het nou om boodschappen gaat of een stapel was uit de wasmachine, ik weet het zo te stapelen dat ik alles in een keer mee krijg in mijn armen.

En ik ben goed in zorgen dat ik niet hoef te wachten op een trein of vliegtuig. Eigenlijk plan ik alles altijd iets te krap waardoor ik het dan precies haal. Echt relaxed want ik haat wachten.

Ik kan ook vaak op de minuut raden hoe laat het is terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo veel met tijd heb.

3 likes

Ik krijg het altijd voor elkaar om propjes papier naast de prullenbak te gooien, zelfs al sta ik er 5 cm vanaf

2 likes

Wow dit ga ik sowieso uitproberen!

Ik kan goed een zwangere buik faken inclusief een kind dat schopt als ik voor mijn doen veel gegeten heb. Ik bedoel dan niet een licht opgezette buik maar wel echt een flinke. Vraag regelmatig of mensen het kind willen voelen en ga dan helemaal stuk

18 likes

Ik kan op mijn vingers fluiten, met verschillende vingers naar keuze. Ik probeerde het net weer ff (was vooral leuk toen ik puber was TIG jaar geleden) maar het lukt nog steeds hoor hehe

Ook kan ik zeer goed hoofdrekenen en getallen schatten.

Ten slotte ben ik een ster in het maken van memes van mijn collega’s.
(Althans ik vind ze vooral zelf altijd bijzonder treffend)

Oja en nog iets super onnuttigs, ik kan alle boeken van het oude testament uit mijn hoofd opzeggen (why) evenals het griekse alfabet. En alle woorden die je in groep drie krijgt als je leert lezen (ik maan roos etc)

2 likes

Ik kan altijd en overal in slaap vallen!

Hier ook een slaaptalent haha. Als ik eenmaal slaap, slaap ik heel diep. Ik hoor écht helemaal niets, ook luide muziek bij de buren bijvoorbeeld niet

1 like

Ik heb een buitengewoon goed gevoel voor richting. Maakt niet uit of je me in een onbekende stad of een bos dropt maar ik vind altijd meteen de weg zonder kaart of gps.

Als ik eenmaal ergens geweest ben onthou ik ook altijd alle details. Ik was een keer met de auto bij een vriendin afgezet. Toen liepen we een rondje met de hond terwijl we aan het kletsen waren. 1,5 jaar later kwam ik vanaf de andere kant met de bus. Vanaf de halte zag ik verderop een schuurtje waar we langsgelopen waren en wist meteen waar ik heen moest.

7 likes

Ik heb niet echt geheime talenten denk ik. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik na elk sollicitatiegesprek waar ik ooit ben geweest ben aangenomen. Even afkloppen. Of dit een talent is dat weet ik niet, maar het is wel handig

2 likes

Ik speel dwarsfluit en was ooit best goed. Nu al jaren niet echt meer gedaan jammer genoeg.
En ik heb veel zwemdiploma’s. Zoiets?

Oh! En ik onthoud goed namen. Ook van bv kinderen van bekende mensen. Heb je niks aan, zonde van mijn hersencapaciteit maar ik lees een keer dat John legend 2 kinderen heeft, Luna en Miles, en dat zit dan in mijn hoofd. Wat een top talent. Voor boekingen PM me!!!1!!

4 likes

Ik kan mijn tong in mijn neus steken

5 likes

Mijn evenwicht verliezen terwijl ik gewoon sta

6 likes

Lekker late to the party maar dit moet ik binnenkort echt uitproberen!

Ik praat normaal al best hard + heb overal een mening over (hehe…) en heb het talent altijd ook nét een tikkeltje te hard te praten als ik iets over iemand zeg / over een bepaalde situatie m’n mening weer eens geef. Uiteraard net als mensen het kunnen horen waarvoor het niet bedoeld was. Kom er ook niet vanaf en leer het nooit. Zo stom. Iemand hebben?

Ik kan super goed ruiken en kan als iemand iets kwijt is het altijd vinden of weet zo al te vertellen waar het ligt.

Ik kan heel goed inschatten hoe laat het is, maar bv ook op welke minuut we gebleven waren met een aflevering of film. Ben hier echt trotser op dan zou moeten

2 likes

Nou dat lijkt geen verkeerd ‘talent’ om te hebben haha! Ik hoop voor je dat je m voor de rest van je leven kunt houden :slight_smile:

1 like