Ik kan heel goed knoopjes of klitten loskrijgen.
Ik heb ook een gigantische database aan muziek in mn hoofd met titels, artiesten en ‘dit lied lijkt precies op …’
Ik kan heel goed knoopjes of klitten loskrijgen.
Ik heb ook een gigantische database aan muziek in mn hoofd met titels, artiesten en ‘dit lied lijkt precies op …’
Haha ja tuurlijk wel een beetje door m’n hurken, shit langs m’n been is niet zo chill
Ik kan heel goed rare feitjes en weetjes onthouden.
Ik kan heel goed gezichten onthouden. Dus als ik ooit iemand heb gezien dan kan ik die persoon jaren later tegenkomen en me afvragen waar ik diegene ook alweer van ken. (Het vervelende is dat ik dan weer heeeeeel slecht ben ik namen onthouden )
Dat is vet handig, ik vergeet ze altijd Ook als je perse je wachtwoord jaarlijks moet wijzigen en ik log niet dagelijks in, ben ik mijn nieuwe wachtwoord altijd zo weer vergeten haha!
Ik onthoud heel veel weetjes en ik weet redelijk veel over popmuziek. Ik denk daarom dat ik supergoed ben in een pub quiz, maar nog nooit gedaan, haha.
En ik denk ook dat ik mensen vrij snel goed aanvoel. Of ze te vertrouwen zijn of de juiste persoon voor een bepaalde functie ofzo.
Ik heb soepele gewrichten en kan alles overstrekken naar de verkeerde kant zeg maar.
Ik ben ook goed in gezichten onthouden zelfs van mensen die ik absoluut niet ken of ooit gesproken heb. Ik herken mensen overal en kan meestal wel zeggen waar ik ze eerder heb gezien.
Ik kan heel goed geld uitgeven
Onthoud veel verjaardagen, ook nog van klasgenootjes van de basisschool
Ik kan heel goed tegen alcohol (meestal)
Ik kan mezelf heel goed onzeker laten voelen omdat ik geen hidden talenten heb.
Serieus ik zit hier al 10 minuten over na te denken en weet niets
Komt omdat je het geheugen hebt van een goudvis
HAHA
Haha hier hetzelfde. Ik kan echt niks verzinnen?
Op het perron sta ik altijd net op de plek waar de deuren van de trein / tram komen als die binnenrijdt
Ik ben heel goed in fbi’en op social media
Ik ben goed in halli galli (spelletje)
Ik ben ook heel sterk in namen. Vergeet niemands naam echt vrijwel nooit
Oh ja ik ook! Mijn reactievermogen is echt mega snel. Ik ben ook heel goed in 30 seconds, set en jungle speed
Ik ben ook goed in radioquizjes!! Alleen durf nooit te bellen.
Ik zit dit in de trein te proberen en er keek precies iemand tegenover me mijn kant op🤦🏽♀️ Ik kan het niet trouwens haha.
Ik ben super goed in James Bond Goldeneye op de Nintendo 64. Ik maak iedereen af en ik weet PRECIES waar de goeie wapens, bommen en de golden gun liggen dus beter probeer je niet te fokken met mij
Heujj 128 woorden per minuut type ik!
657 aanslagen per minuut. Heb ik ook speciaal een Pica cursus voor gevolgd toen ik klein was. Dus typen kan ik wel goed.
Verder kan ik heel goed plannen, nog nooit in mijn leven heb ik iets te laat ingeleverd.
Ik werk altijd heel snel, ben altijd eerder klaar dan mensen denken zonder dat ik haast, wat veel ergernis oplevert op werk
Ik kan goed koffers inpakken.
Ik kan (inmiddels wat minder helaas) heel netjes schrijven, op de middelbare school stond ik daar om bekend
Ik kan bier atten
Ook uit flesjes of alleen glazen? Ik kan het alleen uit glazen en dat vinden veel mensen al knap doet het altijd goed op boeren feestjes of met spelletjes