Jouw geheime talenten

Dat eerste heb ik ook! Dat is zo chill. Als ik iets aan het lezen ben hoor ik letterlijk niks meer om me heen.

Niet om je talent neer te halen maar dit zijn toch eigenlijk gewoon gokkasten? Dacht dat jezelf helemaal geen invloed hierop had haha. Sorry als ik je jeugddroom nu verpest.

Haha wanneer en waar heb je dat uitgeprobeerd?

1 like

Jawel er zit zeker wel een bepaalde ‘techniek’ achter. Geluk is wel een factor maar het hangt er ook erg af van welke je kiest en hoe je het doet.

Dit geldt trouwens ook in mindere mate voor touwtje trekken. Daar speelt geluk een grotere rol, maar je kunt je kansen wel vergroten door bijv. touwtjes te kiezen die in het midden ‘verstopt’ zitten.

3 likes

Ahh zo beetje als met die schuifapparaatjes ook (weet niet hoe ze heten? Die dingen met zo’n balk die steeds naar voren en achteren gaat), dat je oplet op welke je gaat spelen.

Ja precies. Overigens kun je zo’n machine ook op allerlei manieren instellen hoor, dus daar heeft het ook mee te maken. Je hebt bijv. machines die om de zoveel tijd gewoon loslaten. Dan lijkt het inderdaad gewoon meer op gokken.

Overigens zijn die dure dingen zoals horloges en iphones echt onbegonnen werk. Zo’n grijper kan dat gewicht volgens mij niet eens houden.

Nu klink ik echt als een kermisliefhebber maar de laatste keer was dus wel meer dan 5 jaar geleden. Misschien is het inmiddels ook veranderd.

1 like

learn from the master

https://www.youtube.com/watch?v=Io96vokHu6I

1 like

@Banananana
Wat hij zegt deed ik ook altijd. :flushed:

teach me teach me. ik krijg 99/100 keer uberhaupt geen reactie

Haha als je 6 maanden rondreist zonder eigen toilet en alleen op openbare toiletten moet, leer je het wel

Ah dit is ook mijn talent alleen jij bent beter. Ik ken wel alle landen, maar niet alle hoofdsteden (ben ik nog aan het oefenen). Weet ook veel vlaggen en de staten van Amerika.

Maar dan hurk je toch alsnog? Ik zei voor me dat alle poep anders tussen en langs je benen gaat.

Ik kan 9 vd 10 keer de moordenaar raden in een serie/film

4 likes
  • Ik ben een lopende wikipedia op het gebied van (alternatieve) muziek.

• Als mensen voor een bepaalde gelegenheid niet weten wat ze moeten aantrekken of niet weten hoe ze iets kunnen combineren / de outfit compleet maken, dan ben ik de reddende engel.

• Andermans kots etc. opruimen zonder te moeten overgeven.

5 likes

Ik kan best goed klussen. Dingen in elkaar zetten opknappen met verf. Ik maak zegmaar van niets iets. Geef me 5 euro een auto en een vrije middag en ik maak leuke meubeltjes of creeer functionele elementen in m’n interieur.

Daarentegen heb ik het merkwaardige talent om van m’n hele leven 1 grote teringbende te maken door alcoholmisbruik vreemdgaan ruzie zoeken beslissingen in labiele staat nemen etc. Ik werk mezelf erg tegen maar ik woon super leuk!!!

14 likes

Ik kan overal in slaap vallen. Ik ben ooit in slaap gevallen tijdens een concert van de metalband Anthrax, zoek maar op als je benieuwd bent hoe die muziek is en hoe ik daarbij kan slapen.

Mijn reuk is tering goed. Ik denk dat dit zo is omdat ik slechte oren en ogen heb, dat mn lichaam maar ergens mee probeert te compenseren.

Punt 1 en 3 deel ik met je!

1 like

Die derde vind ik wel heel cool. Ik ben dan altijd de eerste die zo snel mogelijk wegrent.

haha okee!

• Nutteloze feitjes onthouden, alleen vergeet ik dan nog wel eens de onderbouwing of uitleg, waardoor het opeens een stuk minder impressive is.

• Met treinen reizen, ondanks dat ik vet vaak gedoe met treinen had, lukte het me vaak wel om dan snel een alternatieve route te vinden, die dan goed uitpakt, om zo de vertraging te beperken.

• 30 seconds spelen. Is natuurlijk wel beetje afhankelijk van met wie, dus geef hiervoor ook wat credits aan m’n vrienden

1 like