Genant van een collega van mij:
Ik was op mijn vorige werk jarig en had taart gehaald en boterkoek zelf gemaakt en neergezet. De kantinedames hadden er een bordje bij gezet dat het van mij was, maar ik ben in september jarig als het schooljaar net is begonnen en het was best een grote school dus nog niet iedereen wist wie ik was.
Zit ik gewoon lekker te lunchen, gaan aan de tafel achter mij een paar vrouwen zitten, praten een beetje en het gaat ook over de traktatie. Zegt eentje ja die boterkoek moet je niet nemen, die is niet te vreten haha! Dat kind kan echt niet bakken. Zegt iemand anders ja ik weet ook niet wie het is, zal binnenkort wel weer weggaan dus ik ga haar naam ook niet leren.
En ik zat daar leuk man. Ben maar ergens anders gaan lunchen, durfde er ook niks van te zeggen.
Getver wat een gare wijven
Niet echt een leuke start van het jaar
Wauw wat debiel
Ik had ze terug voor het blok gezet, maar snap dat dat op zo’n moment lastig is.
Vandaag moest ik even kassa bijdraaien. Ik wilde eerst op een pinkassa gaan, maar besloot toch om een normale kassa te openen. Maar blijkbaar zat dat nog in m’n hoofd. Heb de eerste 5 minuten tegen alle klanten gezegd dat het een pinkassa was, en iedereen gedwongen om te pinnen
Haha ik had dat eerste andersom als studente van 18 bij mijn eerste les. Ik kwam de werkgroep binnen en er zat een vent in een net jasje dus ik zei “dag meneer” of iets in die trant en hij keek me een beetje vreemd aan, bleek dat het gewoon een student was en niet de docent:’)
Wat een stomme opmerking. Sommige mensen hebben een bord voor hun kop hoor, qua sociaal verantwoord gedrag. En ik vind het stoer van je, ik probeer mijn verjaardag altijd te laten vergeten want dat trakteren is drama.
Thanks ik blijf gewoon stug doortrakteren hoor, mij krijgen ze niet klein
Haha ik word ook altijd heel jong geschat. Altijd vragen ouders bij de diploma uitreiking welke vakken ik met kroost Jan-Willen Pieter of Marie-Claire heb gevolgd. Naar mate de avond vordert maakt het me vaak minder uit. En op mijn eerste werkdag hier hadden we kennismaking op locatie, met leerlingen. Ik zit in de bus, vervoer geregeld door school, gaat een meisje naast me zitten, vraagt ook welke vakken ik ga doen dt jaar.
Heerlijk om te lezen dit Ik begin morgen met een nieuwe baan, ben nu al benieuwd wat voor blunders ik straks te delen heb.
Succes morgen!
niet echt een blunder maar gewoon dom van mezelf en gemeen van m’n collega’s.
Ik liep op m’n 17de stage bij de a.b.n. am.ro en kwam er al vrij snel achter dat mijn collega’s erg van roddelen hielden. De mensen waar ze het over hadden kende ik allemaal niet dus ik hoorde het gewoon aan. Na 3 weken stage kwam de vrouw op kantoor waar ik m’n sollicitatie gesprek had gehad en vond haar echt vreselijk.
Tijdens ons gesprek vond ik haar enorm gemeen en denigrerend doen. Ook legde ze ineens aan voeten op haar bureau wat ik ook nogal vreemd vond. Ik snap nog steeds niet hoe ik die stage heb gekregen maar goed.
Nadat ze weg was gingen we lunchen en iedereen had het over haar en vroegen ze aan mij of ik haar aardig vond. Ik heb toen mijn verhaal verteld en gezegd dat ik het geen prettig gesprek vond.
Kwam terug van lunchen en binnen 30 minuten werd ik naar het kantoor van de vestigingsmanager gehaald. Ik kon een officiële waarschuwing tekenen vanwege het roddelen en vertellen van onwaarheden over een regiomanager…
Toen ik het kantoor uitkwam zat een collega glimlachend achter haar pc “Ja, is niet handig hé zulke verhalen vertellen over een vriendin van je baas.”
Was in 1x genezen.
Zo wat lullig.
Ik vind dat best wel een naaistreek hoor, zeker gezien je leeftijd en positie (stagiair).
Ik heb morgen ook mijn eerste werkdag! Wat voor functie ga jij aan beginnen?
Thanks, ik heb er wel veel zin in!
@teckel Ik ga beginnen als consultant. Wat ga jij doen? In ieder geval succes!
Ja, was het ook.
Bleek achteraf haar initiatief te zijn en de andere mensen wisten van niks.
Die konden haar actie ook niet echt waarderen maar konden ook niks voor me doen.
Dus eigenlijk was ze gewoon een trut die je expres in de val heeft doen lopen? Hoop dat je er verder geen last van/met hebt gekregen, wel gelijk een harde les geleerd zo!
Ik hoop dat zij de tyfus in haar oogbal krijgt.
Wat een secreet.
Wat een ongelofelijke kut, die komt zichzelf nog wel een keer tegen hoor. Echt intens sneaky…