Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Nou vind ik ook laf van dr, had gewoon gevraagd aan jou wat het probleem is dan weet zij dat ook gewoon ipv omslachtige mails.

1 like

Toen ik 16 was werkte ik voor een callcenter waarbij ik mensen moest bellen om vragenlijsten af te nemen. Voor een of andere terugroepactie voor Nissan moest ik mensen bellen die onlangs een Nissan Qashqai hadden aangeschaft. Het enige probleem was dat ik dus echt totaal geen idee had hoe ik dit moest uitspreken, dus de eerste 10 personen heb ik gebeld met: goedendag, volgens ons systeem bent u in het bezit van een Nissan kwu-wasj-kwu-wai, klopt dit? Niemand snapte natuurlijk waar ik het in godsnaam over had :see_no_evil:.

63 likes

True. Zo had ik er nog niet naar gekeken haha

Ohja deze was Ă©cht heel erg: ik was 18 en werkte in de horeca op een chique landgoed waar vaak bruiloften en feesten plaatsvonden. Toen ik op een bruiloft werkte was het op een gegeven moment tijd om de (meeega grote) bruidstaart te snijden. Eigenlijk zou een collega dit doen, maar omdat hij plotseling weg moest en er niemand anders was moest ik het ineens doen, ondanks dat ik gezegd had dat ik zoiets nog nooit had gedaan en ik vet onhandig ben. In het begin ging het best prima, totdat het mes ergens achter bleef haken en de eerste 2 etages van de mega dure prachtige taart op de grond vielen :sweat_smile:

54 likes

Hahaha oh ik zie het helemaal voor me ik zit te gillen in de trein (ben alleen, ook weer ongemakkelijk)

2 likes

Oh dit topic, ik voel gewoon de pijn van die ongemakkelijke momenten. Wat een fantastische verhalen :speak_no_evil:

1 like

Het was meer een ongemakkelijk moment maar toch. Er werken 2 meiden bij mij, en ze zijn een tweeling. Ze zijn bijna niet uit elkaar te houden. Eentje moest werken en ik was blijkbaar bezig, dus ze had zelf gekeken op welke kassa ze moest. Op een gegeven moment had ze me nodig. Dus ik loop naar haar toe en zeg: wat is er Mindy? Zegt ze: ik ben Mandy
 In plaats van dat ik zeg: oh sorry! Zeg ik: neeeee je bent Mindy :grin:Nee ik ben Mandy, ik weer lachen en weer: neeee! Ze wees op haar naambadge, maar het klikte echt niet. Ik heb nog op de planning gekeken en natuurlijk sprak ze de waarheid. Duh :roll_eyes:

28 likes

Hebben ze ook echt bijna dezelfde naam? Evil ouders hahahaha

1 like

Ik stond in de ochtend achter de kassa in een drukke winkel, toen een klant aan mij vroeg hoe laat de boekwinkel naast ons zou openen. Op een “klantvriendelijke”, maar licht geĂ«rgerde toon, zei ik dat dit op het bordje voor het raam van de winkel stond. De vrouw antwoordde hier, enigszins een soort ontdaan wat ik niet kon plaatsen, op “als ik dat kon zien zou ik het hier niet komen vragen”. Met die woorden draaide ze zich om en liep ze de winkel uit, waardoor mijn gedeeltelijk geblokte zicht (door kassameubilair) op de “onderkant” van de vrouw zichtbaar werd, en mij de rood/wit gestreepte stok en begeleidende hond opviel
 ik heb tegen een blinde gezegd dat ze lekker zelf kon kijken

107 likes

omg wat erg!!! (voor jullie allebei)

1 like

Zelfde letters, andere volgorde :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ik verstijfde ook helemaal en wist niet wat ik moest doen, dus ik zei een soort van “ohhh Uh ja” huuuh? Hoezo zei ik dat

3 likes

Hahah ja nu kan ik er wel een beetje om “lachen” omdat het zo lomp van mij was

6 likes

Hahaha neeeeeeee! Overigens heb ik in een drukke winkel gewerkt die naast een boekwinkel was en waar veel blinde mensen kwamen
 Ik vraag me nu echt af of het dezelfde is :open_mouth:

Haha er kwamen niet zovaak blinde mensen hoor, maar mijn winkel is Hilversum!

Haha, oké allebei niet dezelfde! Het was ook wel echt super vergezocht van mij :sweat_smile:

Nee hoor snap t wel. Als er relatief vaak blinde mensen in een boekwinkel zouden komen zou mij dit ook opvallen en zou ik het scharen onder bijzonder (ervan uitgaan dat ze geen braille boeken verkopen)

Hahaha dat weet ik eigenlijk niet! Misschien wel. Het was vlakbij een blindeninstituut namelijk.

Oooooh, ja dat is opzich wel een ander verhaal dan. Bij mij zat er alleen een Jellinek in fe buurt :yum: