Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Ze heeft haar portie karma wel gehad.

Haar man heeft haar verlaten waardoor ze de woning waar ze altijd over praatte moest verruilen voor een huurhuisje.

Ben haar jaaaaaren later nog eens tegengekomen in een bank . Had een afspraak met iemand en zij stond als hostess. Ik moest me bij haar melden en ze ging nep aardig lopen doen.
Het idee dat IEDEREEN van toen promotie had gemaakt of bij een ander bedrijf zat maar zij nog steeds die functie had deed me goed .

48 likes

Waarom raakte je geĂŻrriteerd?

Oke, dan snap ik je wel. Op basis van je vorige post vond ik het nogal overdreven namelijk.

Ik bedoelde dat je geĂŻrriteerd raakte haha, niet je opmerking!

Ik vind dit echt belachelijk zeg. Als je gewoon de waarheid hebt verteld over je gesprek dan is dat toch niet per se roddelen maar gewoon je mening geven?

1 like

Vandaag nam er een clown (ja echt) afscheid op mijn nieuwe werk. Het was mijn 2e dag en de 1e keer dat ik haar zag dus dan is een afscheid sowieso heel awkward. We moesten voor haar zingen
 Kreeg een blaadje met songtekst in mijn handen geduwd en dat moest dan samen met de clienten. nou alsof dat nog niet ongemakkelijk genoeg was ging ze bij het weggaan iedereen bedanken en knuffelen.

Ik ben niet vies van knuffelen dus ik dacht oke kom maar op, maar toen zei ze bij het knuffelen ‘bedankt voor alles’ (dat zei ze tegen iedereen) en toen zei ik met mijn domme kop ’ Ik heb je vandaag pas voor het eerst gezien’.

echt whyyy

103 likes

tijdens mijn vorige job (art director/grafisch ontwerper) heb ik eens een brochure in druk laten gaan zonder titel.

het was voor een bedrijf dat industriĂ«le pompen maakt. dus toen stond er enkel zo’n lelijke pomp op de voorkant.
omdat ze geen budget hadden om die duizenden mislukte prints opnieuw in druk te laten gaan hebben ze dat maar zo gedistribueerd. doorheen gans europa.

:cold_sweat:

34 likes

Maar aangezien het de schuld is van jou/je bedrijf, krijgt dat bedrijf van die pompen die flyers dan niet vergoed?

11 likes

Toen ik stage liep in een hotel, moest ik ook mensen inchecken en de sleutel van de kamer meegeven. De sleutel was daar een pasje die ze dan voor de deut konden houden. Nu was het 1 ochtend zo druk dat ik een stel de verkeerde sleutel had meegegeven, namelijk de personeels sleutel (die past op alle kamers) ergste was dat ik ook niet meer wist aan wie ik hem mee had gegeven. Moest ik al die kamers af om het 1 voor 1 uit te leggen en uit te vinden waar die sleutel was :see_no_evil:

31 likes

dat weet ik niet. het kan dat mijn baas korting heeft gegeven, ofzo.

ik moet wel zeggen dat die dat allemaal precies niet zo erg vonden als ikzelf. alle partijen hadden mijn PDF goedgekeurd voor dat in druk ging. het viel mij pas op toen ik die brochure in mijn handen kreeg en toen ben ik zelf naar mijn baas gestapt (lekker pro-actief). die haalde zijn schouders op (‘volgende keer niet meer doen hé’) en dat bedrijf was al blij dat de juiste pomp op de cover stond.

17 likes

Toen ik in de kantoortuin de garage ging bellen was ook wel een topmomentje.
“Ja goedemiddag met (
), ik wil graag een afspraak maken voor een beurt”.
Sommige collega’s bleven maar lachen.

28 likes

ik gaf net een collega een high five die alleen maar haar hand opstak om gedag te zeggen

81 likes

2 collega’s vertelden gister dat ze nooit harde sokken van hun zoons willen terugvinden. Toen kwam ik met een verhaal over een klasgenoot op de middelbare school die alles altijd liet liggen nadat hij letterlijk de hand aan zichzelf had geslagen. Ik draaide me om en keek recht in het verbaasde gezicht van Ă©Ă©n of andere manager.

12 likes

De ruksok, dacht dat heel veel jongens die hadden. Vraag mij nou wel af of je manager nou verbaasd was omdat jij het wist, dat anderen het ook doen of omdat hij er juist niet op gekomen was.

2 likes

Een hele domme dt fout. Het was niet eens bewust maar in alle hectiek was er precies een t achter het woord gekomen (hoe dan, waarom geen s ofzo haha) en leek het alsof er gewoon een oliedom persoon deze fout had gemaakt :joy::joy:

Oh EN, omg deze heb ik verdrongen. Toen ik nog bij een groot bedrijf werkte toen ik 16 was
 :roll_eyes: had mn vriend zn mobiel laten repareren bij een collega. Zegt die collega in de pauze goh leuke fotos van jou op je vriend zijn mobiel. Ik stond met mn mond vol tanden, het was mn eerste baantje, ik was 16 en liep knalrood aan. Wát een eikel. Mn oudere versie wordt daar zo kwaad van, nu had ik diegene echt een klap verkocht denk ik. Niet dat er naaktfotos op stonden maar volgens mij wel in bikiki (wat vreselijk is als je een puber bent).

Als dat in deze tijd was gebeurd was, had ie een flink probleem gehad. Word er nog boos van :sweat_smile:

1 like

Hij was vooral geschokt om mijn anekdote hahahaha

1 like

Ooh dit doet me ook denken aan een grote fuck up van mezelf. Ik moest een kalender laten drukken en ik was bij alle maanden dag 27 vergeten :hushed::hushed::hushed::hushed::hushed::hushed::hushed:

36 likes

Wow kan echt niet! :open_mouth:

Ik werk als een consultant en moet vaak klantenbezoeken. Kort voor mijn bezoek had ik een nieuwe strakke koker jurk gekocht en voelde me ubersexy. Op het moment dat ik de auto uitstapte hoorde ik een ‘scheur’ geluid en waren wat naden van de spleet los gaan laten. Little did i know dat op het moment dat ik op dat kantoor binnen was, bijna mijn hele achterwerk te zien was. Natuurlijk had ik een string aan, dus het was een volle show.
Mijn mannelijke collega attendeerde mij erop dat mijn achterwerk zichtbaar was en ik liep de rest van de dag als een puber die is doorgelekt met mijn jas op mijn heupen geknoopt (het was die dag 30 graden)

22 likes

Ahh wat erg :see_no_evil: Ik weet nu al dat ik hier paranoid over ben volgende keer dat ik zo’n soort jurk draag

1 like